gezocht: subwoofer mark leverson

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
7 is standaard, jij heb er in ieder geval 11

ze tellen tweeters en dergelijke ook mee :wink:

Als het goed is heb ik nog wel ergens brochure's liggen van deze auto
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Moet ik ze eerst vinden, lol :lol: volgens mij liggen ze ergens bij me vader in Friesland

Als ik ze vind, deze brochure is nog in nieuwstaat, hij is altijd bewaart gebleven in een 'showhoesje'
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
ik heb nog is na gekeken.. voor heb ik 2 speakers 2 tweeters.. dan zou ik achter ook 2 speaker en 2 tweeters in de deuren moeten hebben,, maar zie alleen 2 roosters van de speakers in de deuren.. en dan me subwoofer.. dus 7 zijn dat er.. waar moeten die andere 4 dan zitten..??
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Kak! ben ik helemaal vergeten naar die brochure te kijken. :evil: Ben er dit weekend weer. zal het nu op m'n hand schrijven :lol:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb de Brochure's gevonden, ik heb de LS430 van 2001 dubbel.

Standaard radio heeft 7 speakers, Mark Levinson 11. Waar ze allemaal verstopt zitten wordt niet aangegeven. drie in de hoedenplank in ieder geval 4 in de deuren, en ik denk dat ze dan ook nog wat tweeters meetellen
 

didrickydo

Hoort erbij
23 mei 2010
84
0
0
wat moet die brouchure kosten ?
vind ik wel leuk om te hebben..

ik kan echter maar 1 woofer vinden in me hoedenplank maar goed....
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
voor een tientje is hij van jouw, inclusief prijslijst van toen :!: en verzendkosten

Hij ruikt nog nieuw :!: 8O :D ik heb er goed op gepast al die jaren :lol: :wink:
 

franks

Nieuw hier
29 jan 2011
6
0
0
didrickydo zei:
hallo.

mijn subwoofer van mijn ls430 president is overleden.
nieuw kost dit grapje 720 euro bij de lexus,
dus ik vraag hierbij of iemmand misschien iets weet.

Hallo
kan iemand mij vertellen wat het formaat is van de subwoofer [LS430] en wat de diepte is , mijn subwoofer is namelijk ook gestorven en wil deze vervangen door een ander merk.

thanks Frank