Gezocht Voorbumper, Motorkap, Radiateur Lexus SC 430 - 2007

Themedutch

Nieuw hier
23 feb 2023
7
0
1
Hallo sinds vandaag eigenaar van een Lexus SC uit 2007 kleur zwart, heeft wat schade vandaar mijn verlanglijstje. Hopenlijk heeft iemand wat betaalbaars liggen.
Ik zoek dus

- Voorbumper compleet
- Koplampen
- Achter knipperlichten oranje
 
Laatst bewerkt:

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
573
1
374
63
Kennelijk niet onder de mensen die je oproep tot nu toe hebben gelezen. Ik denk dat je beter sloperijen of auto recycling bedrijven kunt benaderen, maak je meer kans dan op een forum schat ik zo in. Gezien het niet alledaagse model kon het wel eens een lastige worden.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
Je zult veel meer geduld moeten hebben. Het is vrij lastig om onderdelen te vinden voor een SC430.
Het is geen Volkwagen Golf. Er zijn minder dan 300 SC430's in Nederland.

1677659080511.png

Cijfers komen uit de rapportage van @Arbitrator


Mijn advies zou zijn om de onderdelen op te laten knappen/herstellen.
- Voorbumper: is die beschadigd of zo?
- Koplampen: is daar iets mee dat niet hersteld kan worden?
- Achter knipperlichten oranje: wat bedoel je hiermee? De lampjes?
 

Themedutch

Nieuw hier
23 feb 2023
7
0
1
Dat is het lastig is heb ik reeds gemerkt, ja of je moet de hoofdprijs willen betalen natuurlijk. Maar goed, als ik geen tweedehands kan vinden zal het nieuw moeten worden. De koplampen van een USA en UK import hebben een ander lichtbeeld, dus is een afkeuring bij de Rdw. De achterlichten moeten ook vervangen worden. En mijn achter knipperlichten zijn rood, en moeten oranje zijn.

Tja geduld, mmmmhhhhh net nu de zon begint te schijnen.
 

Themedutch

Nieuw hier
23 feb 2023
7
0
1
De koplampen zijn niet toegestaan door de RDW, de Sc komt uit de USA vandaar. De voorbumper heb ik inmiddels maar nieuw besteld, wat erg lastig om een facelift model te vinden. Kale bumper origineel 475,— , de Chrome sier lijsten moet ik nog.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
410
148
43
Zat zelf ook al te denken aan japoto, tot ik ook hier in de comments verder las en japoto ook voorbij kwam, Deze bruine is ook de enige die ze hebben. Daar heb je dus al parts van gekocht, helaas zijn de achterlichten gesneuveld.