Google maps op scherm.

classiconero

Nieuw hier
8 okt 2021
21
5
3
Ben erg blij met mijn Lexus CT200h, kan alleen niet aan de navigatie ( stardaard uitvoering) wennen.
Daarom navigeer ik gewoon weer met google maps op mijn telefoon.

Zou graag google maps op mijn scherm willen hebben, en vraag me af of dat met mirrorlink te realiseren is. Mirrorlink schijn aanwezig te zijn, is ook aanwezig in het menu , alleen greyed out.

Ben er inmiddels ook achter dat de Mirrorlink versie verouderd is ( bij Toyota, dus ik neem aan ook bij mijn CT200 ( bouwjaar 2019).
Het schijnt dan alleen met een verouderde telefoon Galaxy S3 te werken, maar dat zou ik geen probleem vinden.

Het gaat mij alleen maar om maps op mijn telefoon te draaien en dat het beeld op het 7" schermte zien is. Bediening ed doe ik dan wel via mijn telefoon.

Mijn concrete vraag: is dit werkend bij een medeforummer?. Of zijn er andere oplossingen die via de telefoon plug&play zijn.

Alvast bedankt voor je reactie,
Mvg
Willem

PS. Zo trof ik vanmiddag mijn auto aan bij de bekleder. De rechter is de mjjne, de linker kwam via Lexus . Beide met een schitterend nieuw lederen interieur. Zie je niet vaak in het wild, 2 identieke auto's.
 

Bijlagen

  • 20211124_155213.jpg
    20211124_155213.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
Dit is mogelijk met de Gromaudio Vline (maar die kan ook zelf volledig Android draaien, waardoor spiegelen niet eens meer nodig is)
 

classiconero

Nieuw hier
8 okt 2021
21
5
3
Thx voor de info. Lijkt mij een mooie optie, met veel mogelijkheden en daar hangt een prijskaartje aan. Vooralsnog gaat het mij alleen om de toepassing dat ik het scherm van mijn telefoon uitvergroot op het scherm zie.