Grill ISF voor IS 250

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Hallo, toevallig iemand nog een F grill liggen ?
Of een adres waar ik 1 voor een nette prijs kan
Kopen?

Is voor mijn IS 250 van 2006
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ik hoor vaak de naam van Alan voorbij komen. Al dacht ik ook ergens te lezen dat Roel er 1 heeft.
 

nielow

Actief
25 sep 2014
110
16
18
mochten er twee beschikbaar zijn voor een nette prijs dan heb ik ook intresse.
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Duur?????????? koopje juist ! toen ik de grille van mijn peugeot wilde vervangen was ik get dubbele kwijt. en dat is een stukje gril van 20 bij 10
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Duur?????????? koopje juist ! toen ik de grille van mijn peugeot wilde vervangen was ik get dubbele kwijt. en dat is een stukje gril van 20 bij 10

Ach ja weet ik veel, ik denk ik praat met de groep mee?
Ik had een grilletje gekocht van Irmscher voor €250 en dan moest de boel nog erin gezet worden...
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Ik ben vrijwel zeker dat de grilletje gewoon een imi is. Als je toch aan het ebayen bent, neem je gewoon gelijk een "4d blue led emblem" erbij 😂
 

Bijlagen

  • myBO3OGBviBf2EccRk9mV5w.jpg
    myBO3OGBviBf2EccRk9mV5w.jpg
    6,9 KB · Weergaven: 46

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Klopt alleen vind de rechte lijnen in de std grill minder mooi die van de F ziet er toch wat moderner uit.

Maar twijfel ook beetje of kwaliteit van de eBay grillen wel goed is...

Iemand daar evaring mee ?
Anders zou ik toch opzoek moeten gaan naar een originele..
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Vaak inderdaad wat dunner en zeker niet dezelfde materiaal. Imi grilletjes zijn vaak gemaakt van flexibelere/zachte plastic of juist keihard waarbij het heel makkelijk versplinterd. Terwijl de originele stevig is zonder dat het "knapperig" is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Patrick050

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Snap jou niet echt de ISF grill heeft een veel mooier model.
Die rechte lijnen in de standaard grill maakt hem wat ouder vind ik.

En de ISF grill is toch ook gewoon origineel van lexus tis niet dat je een jap style grill er in zet

Nee want origineel is mooier. Halfords GTI plakkers zijn niet Lexuswaardig.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Mss als je er een origineel (2e hands al een paar honderd dollar) inzet maar lees alleen maar over goedkope imi rommel die je wil aanschaffen dus snap jou niet.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Nemen jullie allemaal alleen de bovenste grille met of zonder de onderste? Dan heb je anders aan de bovenkant lekker kippegaas en onder lamellen namelijk... Staat naar mijn mening ook nier sjiek.

Snap jou niet echt de ISF grill heeft een veel mooier model.
Die rechte lijnen in de standaard grill maakt hem wat ouder vind ik.

En de ISF grill is toch ook gewoon origineel van lexus tis niet dat je een jap style grill er in zet

Kwestie van smaak, maar de genoemde <?100 grille is niet origineel maar enkel die op het origineel lijkt. De ISF is ook niet alleen een grille, de hele pakket maakt het compleet.
Overigens snap ik de japstyle grille niet, wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Ik ken wel tjoening grille, alles eruit en een frame overhouden. Vervolgens kippegaas erachter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.