Grote forum update

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.722
464
83
Beste Lexusliefhebbers,


Zondag 7 februari wordt Lexusforum gemigreerd naar nieuwe forumsoftware.

Belangrijke kanttekening hierbij is dat je wachtwoord niet meer werkt na de migratie. Gebruiker na de migratie de "Wachtwoord vergeten"-optie om een nieuw wachtwoord in te stellen!
Controleer of het e-mailadres in je profiel nog geldig is, want daarop krijg je instructies als je na de migratie de "wachtwoord vergeten"-optie gebruikt.

De verwachting is dat het forum zondagochtend offline gaat en halverwege de middag weer beschikbaar komt.


Het nieuwe forum gaat er veel moderner uit zien en daarmee ook een stuk gebruiksvriendelijker en overzichtelijker. Alvast een kleine preview:
Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: forum.png Bekeken: 0 Grootte: 352,6 KB ID: 178178

Overzichtelijkere/eenvoudigere weergave voor het maken van topics:
Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: reageren.png Bekeken: 0 Grootte: 23,5 KB ID: 178179

Met het nieuwe forum krijgen gebruikers de mogelijkheid om ipv van een discussie starten een vraag te stellen. Op het moment dat er een vraag topic is gemaakt kan er worden getemd op reacties en kan een reactie als oplossing worden gemarkeerd, wat het een stuk makkelijker maakt om de oplossing te vinden voor een bepaald probleem:
Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: oplossing.png Bekeken: 0 Grootte: 463,2 KB ID: 178180
Ik hoop dat jullie net zo blij gaan zijn met de vernieuwingen als ik :)
 
Laatst bewerkt:

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
824
1
421
63
Ziet er goed uit! Standaard “Dark Mode”? :grin:

Die “vraag/discussie” mogelijkheid om de oplossing te markeren lijkt me een goede toevoeging. Ik zie wel eens vragen voorbij komen waarbij ik me afvraag of de zoekfunctie wel gebruikt is :sneaky:. Zo’n vraag met een oplossing markeren scheelt voor de volgende met eenzelfde vraag in elk geval tekst om te lezen :rulez:
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Ben benieuwd. Was altijd al voorstander van dark themes. V??l rustiger aan de ogen.
Succes met de migratie :rulez:
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Ziet er clean uit, Roel. Kennelijk mist het forum wel (nog) de weergave van de smilies uit de 'oude' posts? Geen ramp verder...
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB en Henri27