- 24 sep 2017
- 37
- 12
- 0
Even voorstellen,
Sinds krap 2 maand ben ook ik trots eigenaar van een Lexus.
Het gaat om een LS400 van '97, 3 zomers jonger dan mijzelf.
Altijd al een mooi model gevonden, en na een 4 en 6 cilinder was een v8 natuurlijk de enige juiste opvolging
Het zoeken heeft even gekost, er rijden er niet veel rond in Nederland en was ook specifiek opzoek naar de tweede generatie pre facelift (UCF20 '95-'97), het liefst in een donkere kleur.
Uiteindelijk is deze blauwe het geworden, met 3,5 ton op de klok loopt ze nog als een zonnetje.
De originele luchtvering heeft inmiddels al plaats gemaakt voor een BC Racing coilover set, voor de rest nog niets aan veranderd.
Gisteren in Assen een aantal van jullie al gesproken, de Galant club (mijn vorige auto) stond toevallig naast de Lexus club.
Plaatje bij het praatje:
Sinds krap 2 maand ben ook ik trots eigenaar van een Lexus.
Het gaat om een LS400 van '97, 3 zomers jonger dan mijzelf.
Altijd al een mooi model gevonden, en na een 4 en 6 cilinder was een v8 natuurlijk de enige juiste opvolging

Het zoeken heeft even gekost, er rijden er niet veel rond in Nederland en was ook specifiek opzoek naar de tweede generatie pre facelift (UCF20 '95-'97), het liefst in een donkere kleur.
Uiteindelijk is deze blauwe het geworden, met 3,5 ton op de klok loopt ze nog als een zonnetje.
De originele luchtvering heeft inmiddels al plaats gemaakt voor een BC Racing coilover set, voor de rest nog niets aan veranderd.
Gisteren in Assen een aantal van jullie al gesproken, de Galant club (mijn vorige auto) stond toevallig naast de Lexus club.
Plaatje bij het praatje:
Laatst bewerkt: