Hallo

• Onderwerp starter Onderwerp starter JDB
  • Startdatum Startdatum
En niemand die Duval kent? :)
Zijn er dan geen is 300 sportx in Nederland? Hier staan ze regelmatig te koop.
Vette isf en dan nog van Duval :O

Hele mooie wagen!
Kan je mij vertellen hoe het komt dat je forumnaam op je kenteken staat?
(weet van Belgische platen enkel dat ze persoonsgebonden zijn en niet bij een voertuig horen zoals in Nederland)

Nice!! Toch gekukt met de pics!! Heel mooi!! En due JDB viel mij ook al op...

RoelVB zei:
Hele mooie wagen!
(weet van Belgische platen enkel dat ze persoonsgebonden zijn en niet bij een voertuig horen zoals in Nederland)

Misschien dat nickname verwijst naar de auto ;) , je kan ook de combinatie kopen naar wens (indien beschikbaar en niet beledigend )

Lexus is300 zei:
RoelVB zei:
Hele mooie wagen!

Misschien dat nickname verwijst naar de auto ;) , je kan ook de combinatie kopen naar wens (indien beschikbaar en niet beledigend )

Ik heb deze gepersonaliseerde plaat vorig jaar aangevraagd (gekocht dus) en op mijn Toyota MR gezet, deze plaat gebruik ik nu op de ISf.
In Belg?e begint een persoonlijke plaat altijd met een 9, ik heb daar gebruik van gemaakt om de postcode van mijn geboorte-en woonplaats te vormen, 9700 dus, gevolgd door mijn initialen JDB.

Alor zei:
Natte droom... Meer kan ik er niet over zeggen.

De ISf is idd een ..... droom, een beest van een auto waar je toch dagelijks kan mee rijden.
Je kan rustig cruisen in alle stilte, maar boven de 3600 tr/min wordt het beest wakker, niet normaal, het is alsof alle andere auto's blijven stilstaan . . .
Alles zit er op en eraan, gewoon super.
Al moet ik wel zeggen, dat hij heel hard op de baan ligt, zeker met onze erbarmelijke Belgische wegen !

Ja hoe nieuwer het bouwjaar hoe softer die rijdt :) of een setje coilovers om mee te spelen :)

2008 is stugger dan 2011 ISF

Indrukwekkende collectie heb je! Ben nog het meest onder de indruk van die Celica. Zo eentje zou ik ooit ook nog wel eens willen opknappen als ik het geld en de plaats had...

mlcoolj zei:
euh alan... hij zegt dat het stug is hoor :P

Daarom!

Een Tein CS coilover is in de middenstand ietjes pietjes softer dan OEM ISF suspension. Dus je kan hem lekker zachter en harder maken dan OEM. Zachte stand voor de wegen in belgie.. :) en harde stand voor het circuit!

Alan zei:
mlcoolj zei:

Daarom!

Een Tein CS coilover is in de middenstand ietjes pietjes softer dan OEM ISF suspension. Dus je kan hem lekker zachter en harder maken dan OEM. Zachte stand voor de wegen in belgie.. :) en harde stand voor het circuit!

Dat zou idd ideaal zijn, maar met een regelbare ophanging mag je in Belg?e niet op de baan :(
Een dagje circuit rijden komt nog, eerst de auto een beetje gewoon worden ;)

JDB zei:
Alan zei:
mlcoolj zei:

Daarom!

Dat zou idd ideaal zijn, maar met een regelbare ophanging mag je in Belg?e niet op de baan :(
Een dagje circuit rijden komt nog, eerst de auto een beetje gewoon worden ;)

Oh dus je mag niet zomaar een schroefset onder de auto zetten in belgie?