Henny
Heel actief
- 2 apr 2010
- 991
- 81
- 28
Zoals het er nu naar uit ziet, blijft de IS200 gewoon lekker voor de deur staan. Nu nog de keuze om deze in te zetten voor woon-werk-verkeer of een heel misschien een goedkoop, licht dieseltje ernaast om daar de toch wel saaie N302 en A7 kilometers mee af te leggen. De IS200 dan voor het weekend en de lange afstanden wanneer we wat meer comfort verlangen. Voornaamste reden is het plezier wat we van de IS200 hebben en dat hij nog niet bepaald afgeschreven is. Iets meer investeren in vorm van een Prius maakt de IS200 tot op zekere hoogte overbodig, op het plezier na. Vanmiddag gaat ie naar alle waarschijnlijkheid de 200k km passeren en ik rij daar graag nog een ton bij. Het gebrek aan ruimte (waar we eigenlijk maar een paar keer per jaar mee geconfronteerd worden) nemen we nog even voor lief. Wanneer de kinderen wat groter zijn is de ruimte meer wenselijk en zullen we na X aantal jaar toch wel de overstap maken. Ik had dan ook graag gezien dat er van een IS300H of GS450H een Sportcross/Touring model gemaakt zou worden.....
Als ik het goed lees blijft de Lexus, volgens mij de juiste keus en een geweldige Hobby :rulez: