Help me even :-)

dotternetta

Nieuw hier
6 jun 2011
7
0
0
Hallo Lexus rijders!

Ik heb een probleem: mijn vrouw rijdt nu een Yaris uit 2003. Het ding voldoet haar goed (1 op 17 enzo), maar ik vind het helemaal niks. Hij begint te fluiten als je hard rijdt en de elektrische stuurbekrachting rijdt zo vaag dat je geen idee hebt wat er gebeurt. Gelukkig wil mijn vrouw wat groters (ook ivm de toekomst ;-) en ik heb mijn oog laten vallen op een SportCross. Helaas vindt ze die niet mooi maar de gewone wel! Ik zit nu naar een zwarte IS200, 183000 km uit 2000 te kijken, hier in de buurt.

Het probleem is: we hebben nog niet een grotere auto nodig :roll:
Aangezien jullie allemaal enthousiaste Lexus bezitters zijn denk ik dat jullie me wel kunnen overtuigen om snel te switchen! Graag hoor ik jullie mening!

ps: ik rijd zelf de meest betrouwbare auto ooit: Starlet p8 uit 1990 en doe al het onderhoud zelf, misschien beinvloedt dit jullie tips

groet,

Dotternetta
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Ik kan nu ook zeggen dat deze wagen echt geweldig rijd,durf zelfs te zeggen dat er geen betere is. :worship:
Hij is 'BULLITPROOF' en zelfs beter als een benz c-klasse.
Zou zeggen; niet twijfelen,gewoon doen. Ik ben er helemaal 'WEG VAN'
Succes met je zoektocht.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ik zag er laatst ook nog eentje op ebay staan maar wat ik van die man begreep ging het wel snel met onderdelen dus daar moest je snel bij zijn.. maar goed...

Dotternetta er staan zeker nog wel meer te koop eentje daarvan is voor jou :p