Help! Weerstand waardes vd airbags van een bj2000 Sc400?

Is het niet mogelijk om de printbaan op de printplaat te volgen tot het punt waar de stekker zit en daar de draad los te knippen en je soldeerkunsten uit te voeren.
Dan hoef je de tellerklok niet te slopen, lijkt mij.
Suc6

TwaMu

Is het niet mogelijk om de printbaan op de printplaat te volgen tot het punt waar de stekker zit en daar de draad los te knippen en je soldeerkunsten uit te voeren.
Dan hoef je de tellerklok niet te slopen, lijkt mij.
Suc6

TwaMu

Bedankt voor het meedenken maar er zitten nergens een stekker of iets.

Heb het vanavond kunnen fixen en ben heel blij met dat dit punt is opgelost .

Heb uiteindelijk het lampje eruit gepakt. De contact punten van de printplaat afgeplakt met goeie electro iso tape. De massa puntjes van het lampje aan de bovenzijde zichtbaar gemaakt door stukjes uit de kunstof behuizing te snijden.
Vervolgens 2 stukjes draad eraan gesoldeert en het zelfde gedaan met het lampje van de accu en deze met elkaar verbonden. Nu pakt het lampje van de airbags zijn massa bij het accu lampje weg en gaat het netjes aan en uit bij het op contact zetten en starten. Probleem opgelost. Foto's volgen. Iedereen alsnog bedankt!

dat bedoelde Twamu vlgs mij ook , nu via accu lampje , zelfde principe

goed nieuws:thumbsup: , kom je nog langs zaterdag ?

dat bedoelde Twamu vlgs mij ook , nu via accu lampje , zelfde principe

goed nieuws:thumbsup: , kom je nog langs zaterdag ?

Klopt,is idd dezelfde handeling maar via een ander lampje. Deze zat er gelijk naast dus kwam me beter uit.
Ik zal er zaterdag niet bij zijn helaas. Ik ga dan proberen het laatste probleem te verhelpen namelijk Het abs systeem weer naar behoren laten functioneren zodat ook dit lampje niet meer blijft branden en het rem systeem weer naar behoren werkt.Dit gaat dus niet een doorverbonden lampje worden haha.
Met dat dat gemaakt wordt zal het knipperende trac lampje ook uit moeten gaan en dan is hij klaar voor de keuring.

Heb een aantal fotos gemaakt van het afgelopen proces. En zal deze op de project pagina delen.

gr.Misha