Het begint te kriebelen… Kriebel wordt te koop

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Once you go beige....

@2000Turbo De matjes onder de kinderstoeltjes zijn expres ook beige en die zijn te halen bij de Action. Aan te raden, want die stoeltjes vernaggelen het leer.
thanks voor de tip!

zag idd ook al beginnende sporen van de stoeltjes op de achterbank.
had ook zoiets van: ''vervelend, dat wordt een leerbehandeling als de stoeltjes eruit mogen''

auto's poetsen is een hobby, maar niet mijn hobby helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
310
251
63
M.b.t. poetsen van leer: ik heb in mijn auto alles met Gliptone Liquid Leather schoongemaakt en behandeld. Ik heb al heel wat middelen geprobeerd maar dit steekt er met kop en schouders bovenuit. Het is geen zwaar werk om het aan te brengen en uit te poetsen maar je bent er wel redelijk wat tijd aan kwijt. Maar als je dan het resultaat ziet is het het allemaal waard geweest, het leer wordt een stuk schoner en je ruikt het ook weer. Het is ook echt het materiaal zelf en geen geurstof want aan de fles zelf ruik je niets. Een echte aanrader.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator en Henri27

Rico50

Hoort erbij
31 jan 2022
34
17
8
Wat een mooie uitvoering, daar ga je veel plezier van hebben ben ik bang ;-)
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
824
1
422
63
M.b.t. poetsen van leer: ik heb in mijn auto alles met Gliptone Liquid Leather schoongemaakt en behandeld. Ik heb al heel wat middelen geprobeerd maar dit steekt er met kop en schouders bovenuit. Het is geen zwaar werk om het aan te brengen en uit te poetsen maar je bent er wel redelijk wat tijd aan kwijt. Maar als je dan het resultaat ziet is het het allemaal waard geweest, het leer wordt een stuk schoner en je ruikt het ook weer. Het is ook echt het materiaal zelf en geen geurstof want aan de fles zelf ruik je niets. Een echte aanrader.
Da‘s fijn spul inderdaad. Het leer in mijn 14 jaar oude IS ruikt, voelt en ziet er daarmee uit als nieuw. Je stuur vindt dat ook fijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Henri27

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
410
148
43
kleur is altijd mooi
 

Bijlagen

  • 168893421-11.jpg
    168893421-11.jpg
    243,4 KB · Weergaven: 56
  • Leuk
Waarderingen: robtp09