Darkmatter
Actief
- 18 nov 2017
- 387
- 481
- 63
@Arbitrator Heb je op die eerste foto nou zelfs dat paaltje op straat beige geverfd? Ben gewend dat ze groen of zwart zijn.
Once you go beige....@Arbitrator Heb je op die eerste foto nou zelfs dat paaltje op straat beige geverfd? Ben gewend dat ze groen of zwart zijn.
thanks voor de tip!Once you go beige....
@2000Turbo De matjes onder de kinderstoeltjes zijn expres ook beige en die zijn te halen bij de Action. Aan te raden, want die stoeltjes vernaggelen het leer.
Da‘s fijn spul inderdaad. Het leer in mijn 14 jaar oude IS ruikt, voelt en ziet er daarmee uit als nieuw. Je stuur vindt dat ook fijn.M.b.t. poetsen van leer: ik heb in mijn auto alles met Gliptone Liquid Leather schoongemaakt en behandeld. Ik heb al heel wat middelen geprobeerd maar dit steekt er met kop en schouders bovenuit. Het is geen zwaar werk om het aan te brengen en uit te poetsen maar je bent er wel redelijk wat tijd aan kwijt. Maar als je dan het resultaat ziet is het het allemaal waard geweest, het leer wordt een stuk schoner en je ruikt het ook weer. Het is ook echt het materiaal zelf en geen geurstof want aan de fles zelf ruik je niets. Een echte aanrader.