Afgelopen vrijdag heb ik de Lexus LS 430 opgehaald in Rankweil, Oostenrijk en ben met een grote smile op mijn gezicht teruggereden.
Ja, het rijdt inderdaad heerlijk, de stoelen zitten geweldig, het geluid van de ML is fantastisch, alles wat ik hoopte is totnotoe uitgekomen. Ondanks snelheden van 150-160 km/uur en veel files kwam ik uiteindelijk tot een verbruik van 1:10,2, dat viel me niet tegen.
Ter plekke bleek wel dat ze de velgen niet hadden kunnen opknappen. Ik krijg nu voor een geringe meerprijs z.g.a.n. velgen terwijl ik deze minder fraaie dan voor de winterbanden kan gebruiken.
Op de terugweg bleek ook dat de subwoofer achterin soms hinderlijk meetrilt, een probleem dat vaker op dit forum is gesignaleerd. Ik heb wel gelezen dat een bepaalde lijm uitkomst kan bieden, of moet ik toch een nieuwe of nog goede 2de handse installeren?
Verder moet ik nog even bestuderen wat anderen op dit forum over het updaten van het navigatiesysteem hebben geschreven, want gisteren reed ik vanuit het oosten naar Amersfoort en werd langs de Planken Wambuis in Ede geleid, waarschijnlijk omdat in 2001 de A30 nog niet bestond.
Het verhaal van de matten van Jelmer klinkt goed, bij de dealer zeiden ze ook dat ze ze voor 100 euro konden aanbieden, dus dat komt ongeveer wel overeen. Waarmee komt jouw beige overeen, Jelmer, op de site van Sewell spreken ze van Charcoal. Ecru/Cashmere en Ivory?
Morgenvroeg ga ik langs de RDW voor een Nederlands kentekenbewijs en dan is-ie officieel ingevoerd.