Het gaat een LS 430 worden

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
Zal ik zeker doen. Groot verschil is dat zijn LPG installatie er al in zat:

1) je weet niet wat daar mee gebeurt was
2) oude techniek
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
inderdaad, dat is ook weer zo! keep us posted! misschien wordt dit een succesverhaal.. wie weet!
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hmm ben benieuwd hoe de LS zich op gas gaat houden, Lexus/Toyota en gas is geen goede combi als je de koppen niet aanpakt. Maar goed niet geprobeerd is altijd mis geschoten. :hi:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
ik hoop dat hij heel blijft, heb er weinig ervaring mee op LS gebied. Alleen dat ze veel eerder aan koprevisie toe zijn. Bij de eerste was het in ieder geval twee keer kleppenstellen, en dan moest je aan revisie. 200.000-300.000km ofzo. Tegenwoordig gebruiken ze jammer genoeg allemaal wat meer 'berekend' materiaal, dus geen dubbeltje teveel uitgeven.

De Amerikaanse 5.3/6.0 Vortec motoren... allemaal onder de 100K, zelfs met klepsmering :sucks:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Mooi kenteken Royaal Benzine Vervoer,........... :rulez: :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb ook die neiging om altijd maar iets te maken van kenteken afkortingen. Voorheen was Duitsland het leukst, maar nu met de nieuwe kenteken combinatie kom je ook tot leuke dingen!

On topic, mooie LS! Veel plezier met de auto!
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ahaa dus jij hebt die tik ook,(off topic)

wat maak jij van SN-TF ik snuivende teef, en jij?
 

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
Hier in huis lijkt de strijd momenteel te gaan tussen 'Rijke Blonde Vrouw' en "Rossige Boeren Vrouw'...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Rij Bewust Vies :)
Rijks Belasting Voertuig
Rellende Brabantse Vrouwen
 

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
Ik zal verslag doen van mijn ervaringen met LPG in mijn LS430 (als ik het ergens anders moet plaatsen hoor ik het wel).

Vanochtend de auto naar Mesman in Son gebracht, vrijdag kan ik 'm weer ophalen, intussen voor gering bedrag een Clio meegekregen.

De eerste indruk is in elk geval goed. Alles wordt aan het oog onttrokken. De schakelaar komt in de console onder het klepje op de plek van de asbak. Het LPG tankstuk (hoe heet zo'n ding?) past nog naast de benzinedop ook weer achter het klepje. En de tank zelf komt op de plek van het achterwiel onder de vloer van de achterbak, zonder dat deze opgehoogd hoeft te worden.

Het wordt daardoor wel een relatief kleine tank (55 liter, wat staat voor 44 liter tanken), maar heeft als bijkomend voordeel dat-ie van 1805 kilo naar 1849 kilo gaat en dus in dezelfde belastingklasse blijft. En in mijn Volvo kon ik de afgelopen jaar maar 38 liter tanken, dus wat dat betreft valt het nog mee.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
He Tijs, het zou leuk zijn je ervaringen te beschrijven bij het LS gedeelte van het forum door een nieuw topic te openen onder het LS430 gedeelte. Jelmer en Hube hebben hun best gedaan om die indeling te maken en dan is het leuk als dat gedeelte een beetje gevuld wordt over jouw LS zodat het ook makkelijker te vinden is.

Trouwens kom je nog op de meeting? :hi:
 

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
OK, verslag wordt verplaatst naar LS generatie 3.

Voor de meeting ziet het er slecht uit. Of we zitten met mijn voetbalteam (ik train een elftal) die dag in de finale van de nacompetitie, of ik kan naar de Champions League finale in Londen. Ook geen straf...
 

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
Hoi Jelmer, Een tijdje geleden liet je weten een partijtje LS matten vanuit Amerika te laten komen. Heb je dat nog gedaan en heb je ze nog in de aanbieding?
 

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
Kom kom Joep, niet zo snel met je leedvermaak, geef Jelmer even de tijd om te antwoorden... :neutral:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Er zijn net weer wat spullen onderweg, waaronder een setje matten. Maar het zijn zwarten, volgens mij heb jij beige? Weet niet hoe duur ze bij de dealer hier zijne?

EDIT: las het even terug, beige inderdaad. Op het moment niet. Dus dan zou het met een volgende partij mee moeten, alleen ik ben de laatste tijd weinig er mee bezig. Dus dat kan even duren. Als je geduld heb.... ;)