Prachtig filmpje. Max temperatuur, olie temp waarschuwing, goh wat gekWeer een IS F over de Nordschleife. Ik wist niet dat ie kon waarschuwen voor een te hoge olie temperatuur

Jammer dat die GTR niet goed wegkwam, had de strijd wel willen zien.Mijn oude GS versus een GTR
Mooie GS op het mooiste circuitMijn oude GS versus een GTR
van Nederland en omstreken. Veel beter dan die zandbaan in Zandvoort met van die tijdelijke tribunes
. Sorry voor de schaamteloze promotie van Assen haha.Ja precies! Wanneer er veel vermogen nodig is dan levert de benzinemotor dat, wellicht draait de elektromotor mee. Hij weet ook niet precies de werking van de ECVT blijkens de opmerking dat hij slipt om de motor op het ideale toerental te houden. Dat doet hij nou juist niet. Het zijn allemaal tandjes die in elkaar grijpen, nul slip. Ja, de benzine motor laadt ook de accu bij//op maar dat is niet het hoofddoel. Het is een heel complex systeem zo bij elkaar……Mooie scores! Kan alleen de opmerking “de benzinemotor de accuoplading doet en een stukje meehelpt” niet helemaal plaatsen. De benzinemotor heeft meer vermogen dan de elektromotor. Indien mogelijk gebruikt de auto uitsluitend de elektromotor, maar bij de vraag naar veel vermogen schakelt de benzinemotor altijd in. En ondersteunt de elektromotor.
Heb echt het idee dat die man niet van de hoed en de rand weet. Off topic nu, want ik herinner mij een kapster (yep ik ga nu écht off-topicMooie scores! Kan alleen de opmerking “de benzinemotor de accuoplading doet en een stukje meehelpt” niet helemaal plaatsen. De benzinemotor heeft meer vermogen dan de elektromotor. Indien mogelijk gebruikt de auto uitsluitend de elektromotor, maar bij de vraag naar veel vermogen schakelt de benzinemotor altijd in. En ondersteunt de h
) die mijn haar eerst ging opmeten. Waarom is dat, vroeg ik. Nou, dan weten wij de dikte van uw haar. Oké en wat doen jullie daar verder mee, vroeg ik wederom en oprecht geïnteresseerd. Dan weten wij dat bij de volgende knipbeurt. Prima, zal wel, bedacht ik mij terwijl ze bezig was met een micrometer mijn haardikte op te meten. Beetje plagerig vroeg ik hoe dik mijn haar was, want het was mij duidelijk dat ze maar wat deed wat ze opgedragen had gekregen, uw haar is 8 dik. 8 wat, vroeg ik…een ietwat hulpeloze blik verraadde dat ze wat hulp nodig had en ik ben de beroerdste natuurlijk ook weer niet. Zijn dat meters? Nee dat leek haar wat teveel. Centimeters misschien? Nee ook nog te groot. Uhhh millimeters? Ja, dat leek haar erg klein, dus dat moest het zijn
. Maar zo gelaten want dit is te makkelijk scoren over de rug van de kapster die overigens een hele goede vakvrouw is. Ieder zijn ding. Maar die pop up had ik bij de diverse uitlatingen van de testbankmeneer.Zo dat is wel heftig! Mijn favoriete stuk is 5.24Leuk om te zien welk merk als de standaard wordt neergezet....![]()