Het grote “kijk eens wat een leuk filmpje met een Lexus”-topic

Nou, hoe is de schoonmaak gegaan?
Vanmorgen is het afgeleverd, zojuist moest ik het natuurlijk ‘even’ proberen. Eerst even met teflon tape de koppelingen afdichten, maar mijn 1e indruk is erg positief. De waterdruk is erg hoog uit de nozzles, spreiding is goed, dus gebruik is een fluitje van een cent. Het opbouwen en afbreken van alles kost meer tijd dat het daadwerkelijke gebruik. In werkelijk 5 minuten ben je rondom geweest en lag er veel rommel op straat. Een goed teken dus. Een goede wasbeurt gaat nu dus ± 5 minuten langer duren, hahaha. Ik ben tevreden, apparaat werkt goed, zit er degelijk uit, dus top 👍N.b. verpakking is neutraal Raymond, geen tekenen van herkenning bron.

Net deze besteld, meer van hetzelfde, echter deze heeft een schuimbeker waar hij op aangesloten kan worden. Behalve dat de wagen nu ook aan de onderkant eerst kan worden ingeschuimt, kun je na het afspuiten ook wetseal aanbrengen. Dat is wel een heel fijne optie. Moet ik alleen nog de hoofdaansluiting op de AVA zien te krijgen....

Bijlagen

• Scherm­afbeelding 2026-02-09 om 21.46.42.png
    Scherm­afbeelding 2026-02-09 om 21.46.42.png
    271,1 KB · Weergaven: 22
  • Leuk
Waarderingen: quattrootje en Jan v S
Net deze besteld, meer van hetzelfde, echter deze heeft een schuimbeker waar hij op aangesloten kan worden. Behalve dat de wagen nu ook aan de onderkant eerst kan worden ingeschuimt, kun je na het afspuiten ook wetseal aanbrengen. Dat is wel een heel fijne optie. Moet ik alleen nog de hoofdaansluiting op de AVA zien te krijgen....
Leuk. Lijken wel op elkaar 😊. Maar misschien dat zij een passende adapter hebben? Even zoeken en anders even bellen ?? ☺️☺️. https://www.crijns-carproducts.be/product/crijns-pro-chassis-cleaner-hogedruk-bodemreiniger/

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
Waar heb je deze besteld? Is idd zoals in filmpje maar voor foam onder de auto te spuiten had hij een andere erbij met grotere nozzles, bij die andere waren gaatjes te klein om te foamen.

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
Waar heb je deze besteld? Is idd zoals in filmpje maar voor foam onder de auto te spuiten had hij een andere erbij met grotere nozzles, bij die andere waren gaatjes te klein om te foamen.
Op Amazon en het is de Ridge Washer die uit het filmpje idd. Ik heb niet de hele film afgekeken, dat houd ik niet vol.... Als de nozzles te klein zijn, dan zoek ik dat fragment wel ff op :-)
Dank voor de tip trouwens!