Het luxe leventje

ALL*S*T*A*R*S*

Nieuw hier
11 mrt 2021
5
13
3
Introductie 🙋🏼‍♂️
Hallo rowdy Lexus crowdy!

Nieuwe Japanse import eigenaar van een IS-F uit 2011 en echt verbaasd over hoe compleet deze auto is!
Afgelopen weekend mijn ‘96 550bhp R33 Skyline met 'world's only', door mij gemaakte upgrades 😎 omgeruild voor een 2011 440bhp Lexus IS-F, rechtstreekse import uit Japan juni 2020.
Volledig nieuw in de V8-scene en ik kijk ernaar uit om meer te weten te komen over de engineering en aanpassingen die mogelijk zijn aan dit type auto. (Het is moeilijk om mogelijke verbeteringen aan zo'n geweldige auto te zien op het eerste oog)
Er is mij verteld dat het allerlei exclusieve fabrieksopties had, maar geen idee welke standaard zijn en welke extra 😅
Zou graag op dit furm meer kennis op willen doen over de IS-F.

- *ALL stars*

PS. Kent iemand een website waar je de optielijst van modellen uit bepaalde jaren kunt checken?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Welkom. Foto’s doen het altijd goed op dit forum......Beest van een wagen die ISF. Zelf een paar keer in mogen sturen, grote glimlach zullen we maar zeggen. Zelf geïmporteerd of gedaan via een bedrijf?
 

ALL*S*T*A*R*S*

Nieuw hier
11 mrt 2021
5
13
3
De Auto is vorig jaar vanuit Japan naar Nederland geimporteerd. Hier een paar kiekjes

image1.jpeg
image2.jpeg
image3.jpeg
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Mooie foto's.

Voor mijn gevoel zitten de velgen verkeerdom. In de zin dat ik de smalle kant van de spaken naar voren zou doen. Ik heb precies dezelfde en bij mij zitten ze iig andersom :D
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
Velgen zijn een puntje. mocht hier wel een set voor links en een set voor rechts zijn dan kan het kloppen. Er zijn ook complete sets die exact hetzelfde zijn en dan krijg je dit soort wat links tegenover rechts net anders is. Best jammer
 

Blesser

Hoort erbij
24 mrt 2021
43
46
18
Super gaaf. Een M3 maar dan onverwoestbaar. Ben wel benieuwd wat er qua tuning aan gedaan kan worden. Zonder turbo betekent ook dat het allemaal net ietsje moeilijker is. Én ik begreep dat de Lexus software sowieso niet makkelijk aan te passen is. Een uitdaging. Maar ook een verrijking voor Nederland deze V8! Gefeliciteerd en veel plezier gewenst met de auto!