HID conversiekit

wilimini

Nieuw hier
8 feb 2010
3
0
0
k heb een IS220d uit 2006 en heb plannen om daar een HID conversiekit in te plaatsen. Zijn er mensen die hier ervaringen of tips over hebben en weten wat het beste merk is, omdat ik links en rechts hoor dat het niet altijd prombleemloos werkt in alle auto's.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Afhankelijk van je stadslichten, sommige zitten wat losser omdat ze wat dunner zijn, dus hier is moeilijk antwoord op te egven. Maar zolang je het voorzichtig doet, dan kan je het goed monteren/demonteren. :D
 

Lince

Actief
25 jan 2011
151
0
0
Deze lichtjes zullen wel stevig vastzitten. Voetje is namelijk niet van kunststof, maar is gewoon printplaatje met 2 contacten erop. Deze zijn vrij dik.
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Kitje van Lince is toegekomen vandaag en gelijk erop gezet....
Wat een verschil in licht...... Nu zie ik tenminste in welke putten ik rijd..... :D
Tis een HID 6000k en ik moet zeggen, lichtkleur is gewoon wit, er zit niets blauw in...
Dit kan wss nog veraderen naarmate ze langer aanstaan..... TOP !!!!!!!!!!!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hahhaah mooi!

JA HID lampen hebben altijd een colorshift, deze verandert meestal na een tijdje van kleur, dus ze worden nog blauwer, tenmisnte als je dat liever wilt :p hahahah maar het licht blijft gewoon wel wit op de grond.