hond in auto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
Vind het heel jammer dat mn bericht is verwijderd omdat onze hond in de auto zat!
Voel me erg aangesproken omdat onze hond als een kind voor ons is en we zeer verantwoord met onze hond omgaan!!!
Je weet helemaal niet wat de temperatuur hier is,maar als de reden om een bericht te verwijderen op louter eigen aanname is ben ik weg!!
Hoopte hier met net zoveel plezier te zijn als op het toyota forum,maar dit is voor mij reden om er snel mee te kappen!!
mvg EEN GROOT DIERENVRIEND.
 

willemSeles

Actief
10 nov 2020
110
57
28
Geen idee waar je het over hebt Rudolf, maar onze hond gaat ook dagelijks mee in de auto,
Ook lange ritten (1750km} met airco aan of bij korte stukje schuifdak open. Geen probleem.
Maak je niet druk in ieder geval.
mvg,
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

Rudolf

Hoort erbij
23 apr 2023
29
18
3
Had een stukje geschreven over het feit dat ik,zonder dat ik het wist een alarm op mn lexus heb,waar de hond ook bij betrokken was.
Dit bericht is verwijderd omdat onze hond in de auto zat!!
Ze kunnen me niet kwader krijgen,door het bericht daardoor te verwijderen!!
Het was koel en had alsnog de ramen open,maar een wijsneus van een moderator vond dit genoeg om het bericht te verwijderen.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
836
113
Hierbij sluit ik dit onderwerp,
De discussie of je al dan niet een hond in de auto kunt laten heeft niets met Lexus te maken.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Mocht je het niet eens zijn met een actie van een moderator, wat natuurlijk kan gebeuren, begin dan nooit een nieuw onderwerp daarover (staat ook in onze regels).
Stuur dan eventueel een privébericht of gebruik de contact optie onderaan de site.
Als er sprake is van een misverstand of verschil in interpretatie kan dat natuurlijk opgelost worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.