Hube (tweede auto)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mijn orginele topic over mij en mijn vorige auto:

viewtopic.php?f=14&t=1

Gisteren een mooie dag gehad waar ik mijn trouwe vierwieler mocht inruilen voor een nieuwere. Ik ben al een tijdje op zoek geweest naar de auto en had mijn zinnen gezet op een GS450h. Bij binnekomst bij Lexus Eindhoven was dat ook om de zwarte GS450h test te rijden die ze hadden staan. Tijdens het bezoek aan de showroom viel mijn oog op de wit-parelmoer f-sport. En ik was verkocht.

Gisteren heb ik de auto eindelijk mogen ontvangen. Roel van Akeren heeft voor een hele leuke levering gezorgt. Waarbij ik een mooie fles wijn en een leuke verzamel modelautotje van een LF-A mocht ontvangen! Natuurlijk had ik deel twee van mijn eigen auto niet bij me....(deze bleek achteraf thuis te liggen bij de paieren van onze andere auto :roll: ) Dit stopte de pret gelukkig niet!

Hoe dan ook, mijn nieuwste aanwinst is een IS250 F-sport, parelmoer wit, zwart lederen interieur met witte stiksels, Mark Levinson audio (ik heb nog geluk dat deze erin zit, ze worden namelijk niet meer geleverd i.c.m. met het f-sport pakket), moonroof, tja, eigenlijk helemaal vol, m.u.v. adaptive cruise control.

De camera had wat moeite met de foto's, zon en een witte auto werd een beetje teveel voor het machientje. Hieronder de foto's:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Hieronder een foto van mijn nieuwe IS voor de onthulling met mijn vorige in de achtergrond:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Allebij naaast elkaar in de garage....zucht...
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Snel nog even bij Lexus Eindhoven
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

peter_hendrix

Hoort erbij
14 mei 2011
30
0
0
Aha! Wij hebben jullie volgens mij nog net weg zien rijden.
Vervolgens hebben we een proefrit gemaakt in een grijze IS250 sport... die net binnen was gebracht... erg toevallig.
Die grijze reed best wel super. Vooral vergeleken bij mijn huidige Mitsubishi Carisma :)

Op zich heb ik best zin in die IS, maar mijn vrouw wil niet echt vanwege de kilometerstand.
Dat wordt een echtelijk geschilletje.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja, het is een mooie bak :) maar inderdaad heel toevallig dat jij mijn auto zo snel na de inruil gereden hebt. Veel succes met de discussie!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
geweldige mooie kar huib , weer eentje om strx mooi naar te kijken heheheeheh , had je er al verder plannen voor gemaakt wat je er nog mee wil gaan doen of is die perfect nu :rulez:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Mooie bak Huub.

IK heb 'm nog niet zien rijden hier in de buurt. Je overige wagens ook niet, maar dat kan kloppen als je continue op de dijk foto's staat te maken :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Thanks guys!
@ marvin, je ziet hem 28 mei.
@ joop, piano black console, red outs (ziiten er al gedeeltelijk op), fsport intake en 6000k.
@ blueeyes, alleen voor de fotos, woon in het oosten :) Deze is moeilijk te missen denk ik :mrgreen:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Het oosten had ik al een beetje begrepen (van een foto op je nav. :p ).


Ik aan de westkant, houden we het mooi gescheiden :D
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
jaja hube en ik kom uit het verre oosten :D :D :D :D maar ga je de rest van het dak ook zwart maken net als het sunroof ?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Weet ik nog niet, misschien wel. Ik wil eerst ff Wil zn auto in het echt zien.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
hey hube ,

wa kan ik nog zeggen :rulez: :rulez:
en dan wit :rulez: :rulez:

zie je de 28 ste
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Thanks wil! Tja, wit staat gewoon goed op de auto! :)

Dat dak van je IS350 is dat gewrapped?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Zoiets stond mij ook bij. Ik was eigenlijk gewoon een beetje te lui het op te zoeken :)

Anyway, net nog even de lps lijst doorgenomen, ik ga deze instellingen laten wijzigen:
- Deuren open wanneer naar P geshift wordt.
- Spiegel dim functie moet sneller en sterker.
- Wissen programmering van de sleutel (Ik vermoed dat deze geprogrammeerd is, maar kan er naast zitten)
- Follow me home verlichting naar 30 seconden.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
memory van je sleutel kun je toch zelf wissen? Als je de nieuwe settings hebt ingeprogrammeerd en vastgelegd overschrijft hij toch de voorgaande instellingen, tenminste zo werkt het smart key systeem wel bij de lS430.

Ben je niet vergeten de sleutel te koppelen aan je instellingen van je stoel en stuur(en gordels en hoofdsteunen igv LS) die je vastlegd op de memory in de auto dmv van de keuzetoesten? Elke sleutel moet programmeerbaar zijn zodat elke berijder bij het naderen van de auto de instellingen van die persoon worden vooringesteld in de auto?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Klopt, maar, ik wil juist geen programmering op de sleutel hebben. Mijn vrouw pakt mijn sleutels namelijk ook wel eens. En hoe moeilijk is het om zelf op 1 of 2 of 3 te drukken in het deurpanneel?
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hube elke bestuurder heeft zijn eigen sleutel in principe, als je er aan gewend bent wil je niet anders meer, mijn meisje is klein, en ik ben groot. Ik kan echt de LS niet in als zij achter het stuur heeft gezeten, sta je lekker te wachten in de regen als je stoel aan het verstellen is. Dus wij gebruiken ieder onze eigen sleutel, echt idelaal :)

Als je hem niet wilt gebruiken geef je gewoon jouw sleutel mee, en dan moet zij op bijv knoppie 2 drukken, als jij auto weer meeneemt hoef jij NIET op knoppie 1 te drukken, toch?. Volgens mij kun je de smart key niet leeg krijgen zodat het geheugen gewist wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.