Hube (tweede auto)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ging alleen om het idee Marv, hahahah weet niet of het een F-sport is :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Leuk speelgoed, maar waarom een kleine als ik de echte in de garage heb staan? :p
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Rom zei:
Ging alleen om het idee Marv, hahahah weet niet of het een F-sport is :p

Nee, omdat ik ook naar de FSport schaalmodel aan het zoeken was, maar die zie ik nergens...
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
1) hij is goedkoper
2) deze kun je op de kast zetten
3) hij wordt niet vies
4) Je schrijft niet zo veel af
5) hij zuipt geen benzine
6) hij hoeft geen onderhoud
7) geen wegenbelasting
8) geen verzekering
9) geen irritante parkeerdeukjes


LOL nog meer?, maar een echte is beter (schaal 1:1 dus) ;) :D :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zie het ;)

Maar inderdaad, ziet er wel uit als een hele mooie!
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Ok, geeft duidelijkheid dat er meerdere kleuren Parelmoer zijn. Die in USofA was een SC400 en een LS, reden vlak na elkaar en voor mijn gevoel dezelfde kleur.

Hube: is de parelmoer altijd al leverbaar geweest in NL of is dit pas de laatste jaren? Weet je ook hoeveel er in deze kleur zijn geleverd. Jouw car ziet er echt mooi uit.

Dat een F-sport veert en rijd als een BMW is voor mij geen compliment, vind de BMW's allemaal planken. Op de een of andere manier kan BMW alleen met heel harde auto's, goed sturende auto's maken. Vond het erg vermoeiend, de minst vermoeiende was een tijdelijke 116i. Na een lange rit in een e60 530D was ik gesloopt door het gebrek aan comfort.

Zit er echt veel verschil tussen een F-sport en een exec? Zo wilde mijn vrouw ook nooit in mijn funwagen Mini rijden. Veel te stug vond ze....!

Mijn ideaal zou zijn de A-klasse er uit en een IS350/300 sportcross er in. Kan ik tenminste een beetje knap mee Amsterdam in nemen. Is lastiger met de LS430.
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
@Rom, is wel een stevige (...kuch....) prijs voor een mini Lex?

En nee, zal de prijs niet omrekenen naar gulden!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
handigneefje zei:
Ok, geeft duidelijkheid dat er meerdere kleuren Parelmoer zijn. Die in USofA was een SC400 en een LS, reden vlak na elkaar en voor mijn gevoel dezelfde kleur.

Hube: is de parelmoer altijd al leverbaar geweest in NL of is dit pas de laatste jaren? Weet je ook hoeveel er in deze kleur zijn geleverd. Jouw car ziet er echt mooi uit.

Dat een F-sport veert en rijd als een BMW is voor mij geen compliment, vind de BMW's allemaal planken. Op de een of andere manier kan BMW alleen met heel harde auto's, goed sturende auto's maken. Vond het erg vermoeiend, de minst vermoeiende was een tijdelijke 116i. Na een lange rit in een e60 530D was ik gesloopt door het gebrek aan comfort.

Zit er echt veel verschil tussen een F-sport en een exec? Zo wilde mijn vrouw ook nooit in mijn funwagen Mini rijden. Veel te stug vond ze....!

Mijn ideaal zou zijn de A-klasse er uit en een IS350/300 sportcross er in. Kan ik tenminste een beetje knap mee Amsterdam in nemen. Is lastiger met de LS430.

Op de IS250 is altijd wel een parelmoer kleur beschikbaar geweest. De kleur welke Alan op zn auto heeft is een voorbeeld. Glacier blue geloof ik, wat een witte kleur is met een blauwe gloed. Volgens mij was er in 2006 ook een witte kleur, maar deze was geloof ik niet parelmoer. De kleur die ik heb is volgens mij sinds 2009/10 beschikbaar op de IS250.

De IS250 F-sport heeft het f-sport onderstel. Dan weet je gewoon dat deze harder is. Ik vind dat prettig. Wanneer ik het sturen van de auto met een BMW vergelijk, dan doe ik dat wel met een 335i, welke de enige BMW is die ik zelf gereden heb. Dat is toch niet de lulligste van de BMWs?

Wil je een soepele of zachte vering, dan is de business of executive de beste optie, dan kan je ook maar beter niet voor de sport of de F-sport gaan.
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Hey Ron, bedankt voor de goede link. Leer steeds beter de weg kennen in L-land.

Doet u mij voor erbij maar een SC430 en voor mijn ega een IS350 in starfire pearl. Laat ik de LS430 nog even wrappen in parelmoer wit en dan is de oprit goed gevuld.

Groeten
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
6000k verlichting geplaatst door Alan ;) (Verlichting van Lince). Deze is inderdaad mooier dan 4300k welke er standaard in zit.

DSC07315.JPG

We hebben ook nog even gekeken naar Leds in de breedstralers, echter was de kleur te verschillend. Dus nu even wachten tot we een mooie groupbuy kunnen doen ;)

Het piano black interior was ook binnen, maar daar moeten we de switch plates nog van hebben (vergeten mee te bestellen)... Dus moet ik dat nog even afwachten.....zucht!

To do:
F-sport uitlaat
F-sport intake

En deze als de garantie verlopen is viewtopic.php?f=34&t=1211
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Da's toch veel te blauw joh... :neutral:
In mijn ogen had je beter voor 5000 of 5300Kelvin kunnen gaan.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je moet het zien, ik vind het wel gelukt :) Zeker in combo met een witte auto :)
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Heb 3 maanden geleden ook de originele Xenons vervangen voor Originele 4300K Xenon. Vind het echt het mooist als de verlichting niet zo in your face is met te veel blauw.

Ieder zijn smaak dus doen waar je zin in hebt.

Staat wel strak de Xenons.


Groeten
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
6000Kelvin neigt al naar blauw licht. Nog niet zoveel als 8000K. In de R32 ben ik ook van 4300K naar 6000K en vervolgens weer naar 5000K gegaan. Vond het laatste het mooist, meest helder

handigneefje zei:
Heb 3 maanden geleden ook de originele Xenons vervangen voor Originele 4300K Xenon.
Originele xenon van Lexus is toch ook 4300K?? Dus je hebt ze gewoon vernieuwd?

Dat kan ook al schelen, want ook Xenon verandert van lichtsterkte en kleur naar mate het veroudert.
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
@Micdee, wist niet dat de kwaliteit zo snel achteruit ging. Zag na monteren pas dat ik meedraaiende koplampen had.

Groeten
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
6000k van verschillende fabrikanten ogen ook weer anders, sommige 5000k kunnen al blauwer zijn dan 8000k...

Maar op een foto is het altijd anders ivm white balance.. maar in het echt ogen ze gewoon wit.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Verdorie, had ik dit geweten was ik even snel langsgewipt, even de Flyaudio bekijken ;)

Mooi Hube, ik heb ook de 6000K versie van Lince.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.