Hube (tweede auto)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jazeker :)

Maar ik weet niet of ik hem lager wil Marvin, ik woon wel in drempelland (Flevoland). En bij god, ik hoop ook dat de Borbets deze winter niet door kuilen heen gaan.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
De hoogte die ik heb is net goed, dus met mijn schroefset wil ik aan de voorkant ook niet meer lager. zo hou ik mijn voorlip ook een beetje heel.

Ik ben ook eens hard door kuilen gegaan, maar gelukkig is het altijd ngo goed gekomen.. 235 banden dempen net wat meer... ik hoop eerder dat mijn voorruit heel blijft.. vanochtend al meer dan 100 steentjes tegen me aan!! ik ga denk ik een klachtindienen bij de rijkswaterstaat.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Alan zei:
ik hoop eerder dat mijn voorruit heel blijft.. vanochtend al meer dan 100 steentjes tegen me aan!! ik ga denk ik een klachtindienen bij de rijkswaterstaat.


Heb ik ook al eens gedaan, ik had een schade claim ingediend maar die werd niet toegekend omdat er al borden stonden (van vorige winter) dat het wegdek slecht is. En dan maakt het ineens niet meer uit dat heel je auto naar de @#$% gaat. Ze hebben er dan volgens de wet alles aan gedaan om schades te voorkomen.... Wat een land he....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
KWP zei:
Alan zei:
ik hoop eerder dat mijn voorruit heel blijft.. vanochtend al meer dan 100 steentjes tegen me aan!! ik ga denk ik een klachtindienen bij de rijkswaterstaat.


Heb ik ook al eens gedaan, ik had een schade claim ingediend maar die werd niet toegekend omdat er al borden stonden (van vorige winter) dat het wegdek slecht is. En dan maakt het ineens niet meer uit dat heel je auto naar de @#$% gaat. Ze hebben er dan volgens de wet alles aan gedaan om schades te voorkomen.... Wat een land he....
Ik heb ??n keer wat uitbetaald gekregen, mijn twee velgen welke krom gereden waren op de potholes heb ik nooit wat voor terug gezien. En dat was nou net het dure ;)

Jeroen zei:
mmm.... die velgen komen me bekend voor ;) :p

Goh, het is toch niet zo dat een andere Lexus rijder ook deze heeft :p
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Hube zei:
Goh, het is toch niet zo dat een andere Lexus rijder ook deze heeft :p

tsja.... ;) het zijn nou eenmaal mooie velgen!

maar het ziet er zeker wel gaaf uit! :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ze komen mij nou iets te veel voor :p


Maar ja, het zijn mooie velgen!
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
zeker!

die borbets zijn mooie velgen en ze passen goed onder bijna elke auto ;)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik zie ze inderdaad ook vaak voorbij komen. Maar het zijn, zoals gezegd, velgen die overal wel onder staan!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zit er aan te denken om mijn zomerset te gaan gebruiken als winterset. De borbets gaan dan naar de IS200.

Deze zomer rij ik dan voor de zuinigheid mijn zomerbanden maar even op. Dan gaat het plezier beginnen om nieuwe wielen uit te zoeken.

Voorwaarde die ik mijzelf had gesteld, ze moeten op de volgende gen GS passen. Dat is waarschijnlijk dan ook de reden dat ik gelijk aan 5-axis dacht. Maar hoe staat dat onder een IS? Op clublexus kwam ik (uhm....Alor) de volgende foto tegen:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Hot or not?

Ik ben er helemaal weg van. Echter zal mijn auto op die 19' wel wat omlaag moeten. Zoals op de foto vind ik het wel mooi.

Hoe denken jullie daarover?

hier is het wiel nog even van dichtbij:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Even een paar weekjes wachten, dan kom je even langs, is toch maar 5 min. rijden en krijg je al een beter beeld van 19", mooie offset, etc.


;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.