Hube (tweede auto)

Status
Niet open voor verdere reacties.

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Is dat nog een vraag? ;)

Het staat de auto zeer goed. Alor heeft wellicht ook een punt m.b.t. iets minder verlaging, c.q. drempels, comfort etc..? Ik neem aan dat je wilt verlagen via een schroefset, dan zou je met hoogte kunnen experimenteren.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
5-Axis is dope! Ik was al aan het kijken waar ik ze hier kon kopen, maar zal ze over de grens moeten halen (volgens mij de VS). Verlagen...altijd mooi
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Hey ouwe bok.. gefeliciteerd maar weer... Fijne dag gewenst.. en hopelijk krijg je een leuk kado van je vrouwtje..
IS-F of zo.....
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Gefeliciteerd!!

Btw, zie dat ik een dagje achter loop, dat krijg je met de jaren :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt :D de velgen gaan staan, maar ik wil toch even de specs van de gen 3 IS afwachten.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Even een tip voor mensen met de piano zwarte delen. De centerconsole krijgt na verloop van tijd wat krasjes. Deze zijn perfect weg te werken met een kleurwax (zwart). Gisteren even het centerconsole behandeld en deze ziet er weer als nieuw uit.

Het zelfde kan je doen met je piano zwarte meubels ;)
 

Rahdjeev

Actief
20 dec 2010
129
0
0
Sorry Hube heb dit topic nog niet eerder gezien :neutral:

Maar wat heb jij toch een prachtige IS! Precies in mijn smaak, hoe ik erover zou dromen over 3 jaartjes!
Wit, schuifdak, zwart leer en uiteraard F-Sport, vind het echt geweldig mooi. Niet erg als ik 'm af en toe als bureaubladachtergrond gebruik?? :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
@ Alor, je kan hem altijd bestellen :)

@ Rahdjeev, Ik dacht dat je hem wel kende :) Maar ga je gang hoor :) Als je betere reolutie foto's wilt, laat het maar weten.

----------------------------------

Ik heb deze week even rustig aangereden, gewoon maximum snelheid, dus 120 op de A6 en 100 op de A9. Nachtdiensten dus op cruisecontrol. Na deze periode de auto gevult. 720km op de teller, 50 liter erin. grofweg 1 op 14. Niet slecht toch? Het kan nog lager, maar dan moet ik echt CC op 80 gaan rijden, en daar heb ik niet veel zin in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.