micdee
Heel actief
- 16 jul 2011
- 694
- 2
- 0
GPS-10 zei:........... Het leven bestaat uit meer dan stoplichtsprintjes en fallussymboliek op autobahnen toch?
Zeg!!!! praat voor je zelf ja.... :hi:
GPS-10 zei:........... Het leven bestaat uit meer dan stoplichtsprintjes en fallussymboliek op autobahnen toch?
Dat betwijfel ik. Het zijn eigenlijk best slimme kereltjes die het doorgaans ook redelijk inschatten. De realisatie t.a.v. dieselbeheersing valt ook te bezien. Diesel is voor Toyota niet bepaald lucratief qua R&D, aangezien dit binnen de US slechts 3% marktaandeel heeft en hybride steeds meer aan populariteit wint. Inmiddels een gepasseerd station en wat er nog aan diesel wordt geleverd koopt men in.Dat dat niet makkelijk is begrijp ik wel want Lexus heeft nu eenmaal een beperkt gamma aan modellen en motorisering. De boekhouders en marketeers in het glazen torentje in Japan hadden zich beter achter de oren kunnen krabben en kunnen realiseren : goed, diesels zoals de Duitsers beheersen we nou eenmaal niet, het foutje van onthouden van een IS350 voor de Euromarkt moeten we herstellen, geef ons in hemelsnaam een is400h.
Alor zei:Mij is deze afgelopen week nog verteld door een Lexus verkopert, dat de 350 te dicht (qua prijs) tegen de ISF zou liggen hier in Nederland.
Dont shoot the messenger, maar dat is me verteld.
Zelf vind ik dat de 2.5 v6 ook hier verkrijgbaar had moeten zijn.
GPS-10 zei:Toch vergelijkende waren, nietwaar?
Ik zie niet in waarom tegen de 200kmph op een autobahn zo dramatisch is. Leg mij ook eens uit wat het nut is van een 0-100 sprint in 6 of 8.x seconden? Of gaat het om die seconde vertraging omdat de motor bijspringt bij sprint? En waar gaat het precies om...15 of 30km p/u meer? Staat interessant op feestjes (gaap)...
Boeiender is feitelijk de prestatie bij een tussensprint, bijvoorbeeld inhalen etc. Daar presteert de is300h behoorlijk tot zeer goed, naast een buitengewoon prettig weggedrag, gunstig verbruik, stilte, comfort en luxe. Al met al zie ik geen dringende redenen welke wijzen op een onderpresterende motor of waarom je een dergelijke auto om die redenen zou moeten laten staan, conform ook de diverse reviews.
Alor zei:Ik schat jullie in als oude 30ers en jonge 40ers... Maar ff serieus(?) sprinten jullie nog steeds bij het stoplicht
GWS zei:Laten we dit topic niet verder bevuilen, alhoewel Hube binnenkort een nieuw topic "Hube(derde plus vierde auto)" gaat openen, hopelijk een GS450h en geimporteerde RC350
GWS zei:Dank Eisse. Na dat smoelwerk gezien te hebben begon ik de neus van de RC plots weer mooi te vinden