Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat gaat je 5 euro kosten Willem want het antwoord is al min of meer gegeven.
Hoewel ik Hube nog ter overweging wil aangeven : neem een CT200h voor woon/werk - dan kan je ook nog LF voorzitter blljven - en wacht tot het Haus de raadgevingen van designers opvolgt voor je weekend funauto :
Motorisering geen issue !
Goed, we (Lexus Breda en ik) moeten nog even de puntjes op de i zetten, maar deze jongen gaat het dus worden: Een mooie en bomvolle GS450h F-sport. Open dak, adaptive cruise control en night vision Vandaag heb ik even test mogen rijden met de auto en de glimlach is nog op mijn gezicht te zien. Over drie weken zal de auto geleverd worden, dus op de meeting is hij er bij. Omdat dit een hele bijzondere zoektocht was en een hele mooie samenwerking met Lexus breda, zal ik tegen deze tijd een ervaring schrijven over de levering van de auto, wat er aan vooraf ging etc.
potjandorie.....goed voor elkaar eey Super gave bak. ben blij dat je voor de GS hebt gekozen, persoonlijk vind ik de IS helemaal niks meer. Ga maar is beginnen met sparen voor de RC heb ik over 10jaar vast genoeg bij elkaar. We horen snel van je...kunnen we mooi proefrijden op de meeting