Hulp nodig bij navigatie update 2017 RX450!

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Ja, volgens mij wel, heb steeds de vakjes aangeklikt bij het "aankopen". Site loopt wel vaak vast daarna. De services staan als aangekocht in mijn account. Als ik op "mijn profiel" klik op de site en dan naar privacy setings ga zie ik ook niets raars.

Zou even kijken op mijn eigen account om te zien hoe het er uit ziet, wellicht dat ik dan een tip kon geven.

Echter, ik krijg de mededeling dat er dit moment een storing is.

Dus toch een tip: probeer het later even weer, als je mededeling ook krijgt.
(Bovenin het scherm, dus eerst omhoog scrollen)

• Leuk
Waarderingen: DaVince
Gebruikersvoorwaarden zijn ook geaccepteerd, in de e-Store?
Nog even zitten te klooien vanmiddag met de navigatie. Zie ik ineens dat ik daar kan zoeken met Google, geprobeerd en het werkt:D. Daarna weer een keer ingelogd op mijn account op lexus.nl en in de e-store naar mijn "aankopen" gegaan en een beetje geklikt. Blijkt idd hier en daar nog geen blauw vinkje te staan bij de gebruikersvoorwaarden van de app's. Aangevinkt waar nodig en nu heb ik ook werkende Street View(y). Het Panoramio of zo doet het niet, Parking ook nog niet en verkeersinfo weet ik niet of die die nu via RDS of internet binnenhaald. Binnenkort maar even kijken of ik RDS kan uitzetten in het systeem of zo zodat die dan wel via bluetooth alles moet binnenhalen om er zo achter te komen of dat werkt:cool: Routepunten vanuit de lexus website of de lexus android app overzetten naar het navigatiesysteem doet ie ook nog niet.
Iig leuk dat Google search en Street view werkt nu, al gaat heb op mijn mobiel een heel stuk sneller....
Als ik nog meer aan de praat krijg laat ik het weten!

• Leuk
Waarderingen: Sam_IS300h en Lexus4me
Panoramio is al een paar jaar gestopt lees ik op Wikipedia. Wel raar dat die dan nog wel in de laatste update van het navigatiesysteem zit die ik gedownload heb van de lexus site. Naar die app hoef ik iig niet meer te kijken.....

Panoramio is inderdaad niet meer in gebruik. De laatste update die in de e-Store staat, is ook niet heel recent meer. Ik meen van 2016 of iets.
Live traffic en Parking duurt wel even een paar minuutjes voordat hij dit download en op de kaart toont. Overigens werkt Parking enkel zichtbaar als er binnen een bepaalde straal km's parkeergarages / parkeerplaatsen aanwezig zijn. Als je bijvoorbeeld ergens op het platteland zit, zul je dit niet zien. Live traffic of RDS kun je inderdaad kiezen in de settings.. Maar ik durf even niet exact meer te zeggen waar. Ik meen bij de instellingen in het menu en dan iets van "Info" of "Informatiesystemen". Daar kun je ook de interval van downloaden selecteren.. Handmatig, om de ** minuten etc etc. Als hij Live Traffic data heeft gedownload, krijg je op een gegeven moment op het scherm een melding "Live verkeersinformatie geactiveerd" of iets.