Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Ja, ik. Hobby 575 VIP (1550kg) erachter gehad naar Slovenie (2x) en Ital?e (1x).
Geen centje pijn. Mooie gelegenheid om te flipperen, want de bak vertikt het om tijdig terug te schakelen.
Het korte kontje van de IS zorgt voor een mooi, rustig weggedrag van de caravan. Verbruik: ca 1:8.5 bij tempo 90 tot 95km/h op de cruise in 5.
Xenon mooie sleurhut , Hoe doe je dan afremmen op de motor ivm afdalen
Op je stuur zit nog een knop "DISP". Als je daar een aantal keren op drukt (bladeren), zie je in je dash bovenin de werkelijke stand waarin je bak staat? en kan staan.
Als je bijvoorbeeld ziet [ * * * 4 * *], dan wil dat zeggen dat je bak op dit moment in z'n 4 staat, maar wel de beschikking heeft over de 5e en 6e versnelling.
Zie je bijvoorbeeld staan [ * * 3 * ],dan wil dat zeggen dat de bak op dat moment in 3 staat, maar tot 4 zou kunnen. De 5e en 6e versnelling zijn taboe.
Met dit in het achterhoofd kan je de bak precies zo manipuleren als jij wilt.
Net geprobeerd, maar werkt niet bij mijn GSwel bij die van jou?
Jazeker. Ook de 450h heeft idd gesimuleerde 'overbrengverhoudingen'. Ook ik ben met de caravan op stap geweest en de enige toegevoegde waarde van de 'S'-stand van de eCVT was het toepassen van de motorremfunctie bij langere steile afdalingen.
De GS is geen IS, ik weet het, maar man wat sleurt die bak de caravan dr vandoor zeg. Wat mij opviel is hoe gruwelijk stabiel alles blijft. De combinatie als geheel, maar ook dingen als motortemperatuur, vloeistofniveaus, het geeft allemaal geen krimp.