Ik heb vermoedelijk een LC500 cabrio gekocht..

Of de coupé met sportpakket.
De coupe met sportpakket is dan zeker niet de versie die je wilt, die heeft rij dynamisch NIETS extra tov de standaard versie, heeft alleen Carbon dak met alcantara hemeltje (meer een optisch hebbeding voor uiterlijk, want de misschien 15-20Kg lichter die dat scheelt tov het glazen dak maakt nauwelijks dynamisch verschil) en de ML stereo extra tov de standaard versie.

Je wilt dan de Coupe versie met performance pakket, want daarin zitten de rij dynamische opties die verschil maken:
VGRS (Variable Gear Ratio Steering)
Yamaha torsie dwars demper achter
Torsen sperdifferentieel
Beweegbare achterspoiler
Achterwielstuur

Mijn Cabrio heb ik heel bewust gezocht met alle pakketten die er op bestaan, zonder was voor mij geen optie: heeft het Touring pakket met de paar extra luxe opties, maar veel belangrijker:
het Performance pakket, alle extra rij dynamische opties, behalve de beweegbare achterspoiler en het achterwielstuur, want die bestaan niet op de cabrio omdat daarvoor geen plaats is wegens het cabriodak.
Meer sportief bestaat niet op de cabrio..

Laatst bewerkt:
De coupe met sportpakket is dan zeker niet de versie die je wilt, die heeft rij dynamisch NIETS extra tov de standaard versie, heeft alleen Carbon dak met alcantara hemeltje (meer een optisch hebbeding voor uiterlijk, want de misschien 15-20Kg lichter die dat scheelt tov het glazen dak maakt nauwelijks dynamisch verschil) en de ML stereo extra tov de standaard versie.

Je wilt dan de versie met performance pakket, want daarin zitten de rij dynamische opties die verschil maken:
VGRS (Variable Gear Ratio Steering)
Yamaha torsie dwars demper achter
Torsen sperdifferentieel
Beweegbare achterspoiler
Achterwielstuur
Mijn Cabrio heb ik heel bewist gezocht met alle pakketten die er op bestaan, zonder was voor mij geen optie: heeft het Touring pakket met de paar extra luxe opties, maar veel belangrijker:
het Performance pakket, alle extra rij dynamische opties, behalve de beweegbare achterspoiler en het achterwielstuur, want die bestaan niet op de cabrio omdat daarvoor geen plaats is wegens het cabriodak.
Meer sportief bestaat niet op de cabrio..
Met sportpakket bedoelde ik inderdaad performance pakket / touring pakket of hoe het ook mag heten. Als VGRS en Rear wheel steering er maar op zitten.

Met sportpakket bedoelde ik inderdaad performance pakket / touring pakket of hoe het ook mag heten. Als VGRS en Rear wheel steering er maar op zitten.
Ik heb mij zeer goed op de hoogte gesteld van alles wat er af fabriek rij dynamisch verbeterend op de LC bestaat en dus uiteraard lang gezocht naar een Cabrio waar alles op zit wat er mogelijk is :cool: want het moest beslist een Cabrio zijn, geen Coupe.
Helaas is achterwiel stuur niet beschikbaar op de Cabrio :cry:

• Leuk
Waarderingen: Arbitrator