Thanks voor de reactie's mensen.
@D43m0n Maar zo te zien kan ik er niet bijkomen bij de rails die op de vloer zit gemonteerd? Moet ik dan eerst kappen van de stoelen onder afhalen of hoeft dat eigenlijk niet?
@Henri27 en de anderen. Gelukkig en dan zeg ik expres gelukkig. Ik had geen hogere kwaliteits standaard verwacht van een Lexus vergeleken met Toyota. Anders zou het idd misschien nog tegenvallen. Wel een veel hoger luxe niveau. En dat heeft ie uiteraard ook zeker.
En ach... Als ik op een lampje moet tikken voor licht zoals bij het center gearlight, dan geeft het voor mij aan dat het een echte Toyota/Lexus is.
En ik weet dat het dan gewoon een kwestie is van lampje vervangen. Dat is geen draadbreuk ofzo. Puur het gloeispiraaltje wat los zit in het gloeilampje en met tikken komt ie weer ff in contact. Want als je bij zulke euvels het lampje vervangt is het altijd opgelost. En dat vind ik ook niet erg hoor. Dat is gewoon een slijtage deel zo'n gloeilampje en ben ook niet bang om zoiets zelf te vervangen. Gaat altijd wel goed. Ik ben weer een beetje terug in de Starlet Paseo tijd en dat heeft ook wel iets.
Ik weet idd niet wat er met de auto gebeurt is. In principe weet dat niemand nee bij aankoop van een 2e hands auto. Maar over het algemeen kun je er toch wel zeker van zijn dat niet het typische petjesvolk in je Lexus of Toyota gereden heeft. Die kopen zoiets moois niet maar hebben liever een saaie Golf of Polo GTI met scheetgeluidjes bij het schakelen. Klinkt wel bruut hoor en stiekem vind ik het ook wel gaaf maar zo'n auto heeft zo'n slechte reputatie net als de Mercedes GLA met scheetgeluidjes. Ik vind het bruut hoor, maar zou er niet mee geassocieerd willen worden.
Maar de IS250 bevalt verder erg goed. Ik hoop alleen wel dat ik het kloekende geluid kan elimineren in de passagiersstoel. Zo niet dan ga ik het op de garantie gooien want kan zomaar ook het onderstel zijn natuurlijk. Maar ik vermoed de stoel.