Ik zal me even voorstellen....

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Goedendag ,
Ik zal me even voorstellen,mijn naam is Robert en ben 39 jaar en ik woon in Albergen(dorp in twente net achterAlmeloooo)Ik loop al enige tijd hier op het forum rond te neuzen.Mijn hobby is dus ook auto,s......en meestal zoek ik iets waar niet iedereen in rijdt....ik heb eigenlijk altijd japans gereden op 1 foutje na(vw Corrado).
andere auto`s die ik gehad heb waren:Honda accord 1.6
Honda prelude 2.0-16v
VW Corrado (al genoemd)
Honda accord 2.0 ils
Subaru impreza gt turbo
Subaru impreza wrx
En nu nog een Mitsubishi Outlander 2.4 intro edition.........Maaaaaaaaar ik heb deze week mijn eerste Lexus gekocht en wel een is 250 business van 2006 wel de "kaalste"uitvoering maar heb er in proef gereden en ik was verkocht........rijdt gewoon super.Ga er vast nog wel iets aan veranderen zoals xenon ,en luchtfilter en misschien uitlaat en vast nog wel iets,heb al veel leuke dingen gezien hier op het forum.
Ik kan de lexus pas over 2 weken ophalen omdat ik eerst nog 10 dagen op vakantie moet naar Turkije.........heel vervelend hoor :D . ....
Ik hoop dat ik veel plezier heb met de Lexus en voor vragen kan ik hier wel terecht........moet nu echt mijn koffer pakken

Groeten Robert
 

Bijlagen

  • cache_00000131aebf464721b.jpg
    cache_00000131aebf464721b.jpg
    70,8 KB · Weergaven: 35

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en Welkom!

Een "lege" is 250 kan je gelukkig heel mooi vullen met aftermarket onderdelen! Flyaudio is een van de mooiere, maar wel prijzige.

Mooie auto, mooie kleur. Ik hoop dat je veel plezier hebt op ons forum en natuurlijk nog meer met de auto!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier in Turkije, en alvast heel veel plezier met je IS. :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier!! heel leuk om steeds meer 2nd gen IS leden te zien!
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Welkom, maar je moet nog wel aan je prio's stellen werken...
;)
vakantie in Turkije boven je nieuwe IS250??? Dat kan toch niet...
:neutral:
Hup even de annulerings verzekering inschakelen.
NOODGEVAL!! De IS250 MOET behandeld worden... (krijg je gelijk weer wat centen terug die een mooi plekkie in/op of onder de IS kunnen krijgen)
volgens mij dubbel voordeel :D
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Hallo,
Allemaal bedankt voor jullie reactie,de vakantie zit er weer op.....jammer hoor....maaaar morgen de grote dag ,dan kan ik de auto ophalen...... : :D heb er zin in...

groeten Robert
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom terug!

En heb je in de vakantie al nagedacht over wat je gaat doen met de auto?

Xenon > Lince via het forum
Inlaat > Joe Z inlaat + inlegfilter
Uitlaat > Fsport

:p ja sorry, hier op het forum word je gewoon lekker gemaakt met dit soort dingen :D
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Ja dat lekker maken gaat hier zeker lukken :) .....maar wil toch gaan voor xenon,tenminste als dit goed kan en niet de andere auto`s op de weg te verblinden.had het namelijk al ingebouwd in mijn nog voor 1 dag huidige auto....haha,maar kon het licht beeld niet goed krijgen ik bleef anderen verblinden,had veel last van neven straling echt alle kanten op....maar misschien kan dit bij de IS wel goed.

En zo`n intake lijkt me ook wel wat,maar hoe kom ik hier aan???

Groeten Robert
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Bob2move zei:
Ja dat lekker maken gaat hier zeker lukken :) .....maar wil toch gaan voor xenon,tenminste als dit goed kan en niet de andere auto`s op de weg te verblinden.had het namelijk al ingebouwd in mijn nog voor 1 dag huidige auto....haha,maar kon het licht beeld niet goed krijgen ik bleef anderen verblinden,had veel last van neven straling echt alle kanten op....maar misschien kan dit bij de IS wel goed.

En zo`n intake lijkt me ook wel wat,maar hoe kom ik hier aan???

Groeten Robert


Xenon is goed te doen en je lichtbeeld is goed, want we hebben een projector. De leek zou niet eens zien dat jij aftermarket xenon hebt, tenzij deze extreem blauw is.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
@ Alan, Extreem blauw Xenon hoeft niet altijd aftermarket kit te zijn. Kijk maar naar Hube heeft nu ook (extreem) blauw xenon en zijn xenon is af fabriek... :mrgreen: :p

Ok, die lampen zijn aftermarket

heb jij soms aandelen in die inlaat en uitlaat fabrikant??? Iedereen maar lekker maken ervoor..

@Bob2move: gewoon eerst je nieuwe aanwinst ophalen en er lekker van genieten.. en dan over een maand of zo je wensen lijstje maken...
Dan kan je gelijk een topic openen in het projecten deel voor al je upgrades ;)
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
@micdee,ja je hebt gelijk hoor ga ook wel rustig aan doen.Morgen eerst ff de auto ophalen en genieten,maar in het begin ben je natuurlijk wel dol enthousiast en wil je alles weten en Alan heeft gewoon mijn vraag beantwoord.....
Ga dus ook zeker genieten de komende tijd en de auto een beetje ontdekken en dan idd kijken wat ik er aan ga doen..... :hi:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Moet je zeker doen! ik ben erg benieuwd!

Laat ons maar even weten wat je plannen zijn en voor vragen weet je ons te vinden!

Micdee i know, maar even grof genomen om een indruk te geven :)

Ter informatie voor mensen die xenon willen: 4300k is wat OEM kleur is, dus standaard wat er op een lexus ook gemonteerd is, echter wilt men vaak wat meer kleur, dus dan zou je naar de 6000k kunnen gaan. Let wel op dat dit minder bruikbaar licht geeft. 8000k zal nog blauwer zijn en daarnaast ook minder licht geven.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Dus gewoon voor 5000/5300 Kelvin kiezen, zit je het dichts bij het daglicht, is witter dan 4300K, maar bijna niet blauw. ;)
Let wel het blauwe (violet) licht van de 6000K zorgt er wel voor (zover ik weet) dat de reflectoren beter oplichten, maar de witte lijnen op de weg helaas niet. (zeker niet als het regent)

:D gewoon voor het licht kiezen welke je zelf het mooiste vindt. Ikzelf zou pilot niet willen adviseren.
ik weet niet of Osram of Philips ook lampen maakt voor de Lexus, maar dan zou ik daar toch voor kiezen.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Gistermiddag de auto opgehaald..... :),
en ik moet zeggen,wat gaat ie lekker,rijdt erg fijn.Heb nu al bijna 600 km gereden en het werkt bijna verslavend,niks meer de kortste weg gewoon een eindje om rijden ...haha.Heb niks apparts kunnen ontdekken tot nu toe.alleen de linker buitenspiegel klapt niet meer automatisch uit als je hem met het knopje bediend,dan moet je hem even helpen en dan gaat ie wel terug........
En ik heb hier en daar wat puntjes steenslag ontdekt,toch gauw een keer bijwerken......tips welkom....
weet iemand waar ik de kleurcode kan vinden???...
Maar verder is het super en ben er erg blij mee.. :) :rulez: