Ik zal me even voorstellen....

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Goedendag,

Ik rij nu bijna 5 weken in de is 250,en ik moet zeggen wat een fijne auto,heb er heel verschillende reacties op gehad,zo van wat heb jij nou gekocht een Lexus........tja je moet er geluk mee hebben en ach er worden tegenwoordig geen slechte auto`s meer gemaakt( reactie van de buurman).....maar de meeste wel positief en van wat een gave auto en mooie kar.....maar ook nog 1 die zei van goh wat een familie bak,lang niet meer zo sportief als je vorige auto (Mitsubishi outlander) daaa.......
Maar goed die mensen zullen wel niet beter weten denk ik,maar ik vind het een fijne auto en het geeft mij de indruk ook een echt kwaliteits produkt te hebben....hoop er nog lang van te mogen genieten.

1 klein dingetje is dat het gas lang blijft hangen en heel langzaam terug zakt in toeren,vooral bij doortrekken en als je dan over schakelt,is dit normaal of is hier nog iets aan te doen????

Heb inmiddels een lakstift voor het bijwerken van de steenslag,maar nog geen tijd gehad om het te doen....
Ga ook xenon inbouwen en wil leds in het interieur en mistlampen,heb Limce al een pb gestuurd.
Ook zit ik nog te denken om er de parkeer sensoren in te bouwen,die van lince.maar ben bang dat ik de bumper verpruts...haha.


groeten Robert.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ach ja Ik weet wat je bedoel! hahahah negatieve reacties komt vaak voort uit jaloezie! :) zolang jij maar het hardst lacht! ahhahaha

Kan je een beetje omschrijven wat je bedoel met het langzaam terugzakken van de toeren? Heb jij ECT power aanstaan?

Xenon zou ik ook zeker doen, welke verlichting in het interieur wil je graag veranderen? JE moet maar eens kijken naar die van Blue-eyes, die zijn mooier dan mijn originele parkeersensoren van lexus.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alan zei:
Ach ja Ik weet wat je bedoel! hahahah negatieve reacties komt vaak voort uit jaloezie! :) zolang jij maar het hardst lacht! ahhahaha

Kan je een beetje omschrijven wat je bedoel met het langzaam terugzakken van de toeren? Heb jij ECT power aanstaan?

Xenon zou ik ook zeker doen, welke verlichting in het interieur wil je graag veranderen? JE moet maar eens kijken naar die van Blue-eyes, die zijn mooier dan mijn originele parkeersensoren van lexus.


En ook nog in dezelfde kleur als jij hebt ;)

En ik heb ook de Xenon van Lince en de Flyaudio, en nog wat zaken. Dus genoeg te zien :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha je mag ook idd naar andere zaken kijken van andere leden. Kom je ook op de meeting? Dan kan ik je er ook veel meer over vertellen :)
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Nee helaas kan ik op de meeting er niet bij zijn,....
Wat betreft het langzaam terug vallen in de toeren ,Alan,ik heb een handbak dus geen automaat en heb dus geen ect knopje........maar wat ik bedoel is bij het opschaken op het moment dat ik de koppeling intrap dan blijft het gas hangen en zakt heel langzaam,als ik dan schakel en de koppeling weer laat opkomen is het net of je teveel gas geeft en met slippende koppeling schakelt....maar ook als ik stil sta en in zijn vrij en dan gas geef tot 5000 rpm en dan het gas loslaat dan is het net of de gasklep niet snel teruggaat maar langzaam???????

Wat betreft verlichting in interieur wil ik de lampjes in de hemel voor en achter vervangen door leds,maar weet nog niet welke type lampjes hier in zitten,en heb ik ook met canbus te maken voor de verlichting van een is 250 of kan ik gewoon overal led in doen,en de xenon moet ik hier ook apparte ballasten voor hebben geschikt voor canbus?????
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Waarschijnlijk zit er wat smurrie in je gasklep.. je kan proberen om deze te reinigen.

Hemel voorzijde zijn 3 lampjes die ook in je stadslichten zitten.

Achterin heb je van die 2x 3022 lampjes, dezelfde als in je kofferbak.

http://www.v-leds.com/Interior-LED-Bulb ... 7-1-2.html

Als je even kan wachten dan komt er misschien weer een groupbuy na de meeting, dus misschien kunnen we dat weer wat regelen.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Waarschijnlijk zit er wat smurrie in je gasklep.. je kan proberen om deze te reinigen.

Hemel voorzijde zijn 3 lampjes die ook in je stadslichten zitten.

Achterin heb je van die 2x 3022 lampjes, dezelfde als in je kofferbak.

http://www.v-leds.com/Interior-LED-Bulb ... 7-1-2.html

Als je even kan wachten dan komt er misschien weer een groupbuy na de meeting, dus misschien kunnen we dat weer wat regelen...



OKe dank U ,nee heb geen haast,dan wachty ik nog wel even ......
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Er is zojuist een groupbuy geweest, maar zodra ik na de meeting weet of er nog wat meer mensen zijn die wat willen, dan bestel ik gelijk... je kan anders ook even kijken of jij niet toevallig interesse heb in zoals:

Led verlichting in spiegels, achteruitrijverlichting leds, leds in deurpanelen... etc.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Kom je toevallig ook op de meeting? daar kan je anders even in onder andere mijn auto even bekijken wat je nog met leds zou kunnen doen...
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Heb inmiddels de eerste bestelling van Lince binnen, de xenon besteld van 6000k met bijpassende leds voor de stadslichten en led voor in de mistlampen. :)

Hoef ik me niet te vervelen dit weekend,haha
En er komt nog meer aan :D :D .......
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Mooi!!

Laat ons gelijk wat foto's zien!

Wat gaat er nog komne?
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Ja lijkt mij ook wel ,zat eerst nog in de twijfel maar ik dacht doe het toch maar ,ga proberen het zelf in te bouwen .....en ik hoorde dat jij dit ook had gedaan........dus het kan zijn dat ik je tzt nog ff een paar vragen voor je heb ...... :D