informatie over een business luxury is250

RVVUTR

Nieuw hier
20 dec 2021
17
3
3
Beste Lexus rijders mijn pa wordt over 3 weken eigenaar van een IS250 uit 2007 met 175000 km op de klok.
Onderhoud wat gedaan is:
Rem revisie voor en achter
Bougies vervangen
Alle filters vervangen
Motor, Rem olie verwisseld en nieuwe koelvloeistof, met deze nota ter inzage de knoop door gehakt.

Bij de apk stond alleen een lekker schokdemper en hier zit een vraag:
- heeft de IS automatische niveau regeling? Zie wel stiftje onder de auto maar kon geen slang naar de demper vinden.

De motor is wat tam. dwz bij mijn eigen v6 een 3.2 opel vectra, breekt de hel los als je het gaspedaal maar net aan raakt, de response is heel direct, nu moet je echt op het gaspedaal trappen om gang te krijgen. Automaat in sport stand en schakelen met de flippers gaf een iets betere gas response, is dit normaal of moeten we hier naar laten kijken?

Premium sound zonker ML audio logo wat houd dit in?

De dvd speler, is die alleen voor de navigatie en zit er nog ergens een vd wisselaar in de auto?

Kun je ergens checken wat de laatste update vh navigatie is?

Ergens las ik ook dat de spiegels inklapbaar waren, maar met het keyless opslot doen gebeurde dit niet, moet je dit apart activeren?

Soms lees je dat de cardan een actief sper dif heeft, is dit te checken of tot welk bouwjaar was dat?

Sorry voor de vele vragen maar ik merk dat ik voor een Lexus veel minder informatie kan vinden als bijvoorbeeld voor mijn opel gts v6
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.724
466
83
De motor is wat tam. dwz bij mijn eigen v6 een 3.2 opel vectra, breekt de hel los als je het gaspedaal maar net aan raakt, de response is heel direct, nu moet je echt op het gaspedaal trappen om gang te krijgen. Automaat in sport stand en schakelen met de flippers gaf een iets betere gas response, is dit normaal of moeten we hier naar laten kijken?
Ze zeggen dat de automaat kan leren en zicht dus moet aanpassen op ander rijgedrag

Premium sound zonker ML audio logo wat houd dit in?
Standaard audio, geen Mark Levinson

Ergens las ik ook dat de spiegels inklapbaar waren, maar met het keyless opslot doen gebeurde dit niet, moet je dit apart activeren?
Is enkel handmatig te doen met de schakelaar in de auto
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
zonder ml; geen mark levinson ,
dvd; als het goed is (was bij mijn IS van 2011) kun je maximaal 6 cd/dvd in sleuf kwijt, je kunt ze ook kopieren naar harde schijf,
laatste uitgave navi is ook te vinden in systeem, ff puzzelen en kom je dan wel achter,
spiegels inklapbaar mits er knop op deur zit, ook kan je systeem op automatisch zetten zodat ze inklappen bij afsluiten van de auto,
sper; antwoord weet ik eigenlijk niet, de ISF kreeg dit pas vanaf 2010