Inmiddels aan 3e Lexus (GS450h F-Sport)

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier!!!

ik had een keer een rode is250 als leenauto meegekregen en het was zeker een kleur die ik niet snel zou vergeten! het staat de IS heel goed! :)
 

joey_brasco

Nieuw hier
7 mei 2012
18
29
13
Inmiddel de 17"s erop.
 

Bijlagen

  • IS250_640.jpg
    IS250_640.jpg
    129 KB · Weergaven: 39

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Hey mooie velgen hoor,..... Haha,, staat em veel beter dan de 16 inch..... Veel plezier ermee
 

joey_brasco

Nieuw hier
7 mei 2012
18
29
13
Het is al een poos geleden dat ik iets heb gepost op het Forum, je kent het wel belangrijke zaken (kinderen , huis, duizenden passwordsetc. :) dus na velen jaren en 2 Lexussen verder is het weer eens tijd voor een bericht.
Sinds een jaar ben ik in bezit van een prachtige GS450h F-sport uit 2016 (post-facelift) dit is inmiddels mijn 3e Lexus.
Ik begon met een hele fijne IS250 uit 2006, deze heb ik in 2017 ingeruild voor een prachtige zwarte IS300h F-sport (met rood leder).
Het was geen noodzaak maar vond het gewoon een prachtige wagen.
Deze wil de ik nog jaren rijden en was nog redelijk zuinig ook, todat de GS op mijn pad kwam.
na een proefrit was ik helemaal om, door zoveel meer kracht en nog meer luxe vergeef ik 'm zijn grotere dorst en minder praktische kofferbak.
Ook vond ik de kleurcombnatie Rood (Morello red) met mooi lichtbruin (geen beige) interieur heel bijzonder.
Ik ben er al mee naar Frankrijk en Italie geweest en dat was echt een breeze. (250km/h op de autobahm) lekker met de grote jongesn meeblazen :)
met een sprintje van 5.9s naar 100 ben je de meeste "dragracers" de baas, al zie je steeds meer AMG's en RS'en rondrijden.
Echter is de accelleratie boven de 100 juist indrukwekken.
Fijn is ook de licht meesturende achteras waardoor de auto net zo makkelijk te manouvreren is als een IS.
Ook de dealer was nder de indruk, de post-facelift GS is sowieso al zeldzaam maar helemaal als F-sport in deze kleur.

Ik zal hier voorlopig met veel plezier in rijden, misschien dan er ooit een GS-F op mijn pad komt maar die is zeldzamer dan een Ferari Superfast :)
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Welkom terug.
Ik zou bijna denken dat rood je favoriete kleur is. Van rode Celica, naar rode IS250, naar rode IS300h en nu een rode GS450h :D
Een GS450h is inderdaad erg fijn om af en toe lekker wat gas te geven. Daarover gesproken, hier is te zien hoe mijne (vorige generatie) dragracet op Zandvoort.
Acceleratie boven de 100 is inderdaad indrukwekkend. Ik heb een keer een 100 naar 200 sprint gedaan tegen een Model 3 dual motor. Die had daar toch iets meer moeite mee dan de GS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

LEX(D)US

Actief
20 sep 2019
157
134
43
Oei , een GS450 F sport en nog rood ook...
Dat is zeker een mooie auto , vooral als het zonnetje er op staat weet ik :giggle:
Heel veel plezier hier mee, echt een dijk van een auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: joey_brasco