Inschrijving competitie mooiste Lexus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Ik ken mijn plaats en gun anderen veel :)

Zoiets dacht ik vorig jaar ook. Iedereen past erbij en diegene die stemmen hebben zo hun voorkeur. Op basis van zonweerkaatsingsfactor scoort die van jou in ieder geval punten ;)

1. Wilcom2005 - LS430
2. GS430almelo - GS430
3. Lacor - IS300 SX
4. Phaebo - IS200
5. eelcoboelhouwer - IS200
6. johanm - IS300h F-Sport
7. Alan - IS250
8. MLCoolj - Altezza (of hier... ) :P
9. GPS-10 - GS300 (hier zou GWS de 'zonweerkaatser' kunnen staan, maar ja... ) ;)

Laatst bewerkt:
Ik vind dat GWS ook mee mag doen tegen Lacor voor de mooiste lak :)

Ik ben bang dat ik het tegen hem af moet leggen, maar we gaan het zien. Ook al doet ie niet mee, vergelijken kan. Wonen in de binnenstad en niet meer voor de deur kunnen poetsen scheelt. Misschien dat er nog ns een DAP komt en ik bij m'n broer in de straat kan poetsen.

6. johanm - Lexus IS 300h Fsport

Oftewel beauty and the beast!!:p Mogen jullie uitmaken wie wie is!

Ik ben bang dat ik het tegen hem af moet leggen, maar we gaan het zien. Ook al doet ie niet mee, vergelijken kan. Wonen in de binnenstad en niet meer voor de deur kunnen poetsen scheelt. Misschien dat er nog ns een DAP komt en ik bij m'n broer in de straat kan poetsen.
Weet niet of we veel zon zullen zien zaterdag en laten we maar blij zijn als het droog blijft. Voorlopig wordt er niets weerkaatst behalve een berg woestijnzand. Zal hem schoonmaken zaterdagochtend maar voor detaillen absoluut geen tijd met al het voetbal.:D

1. Wilcom2005 - LS430
2. GS430almelo - GS430
3. Lacor - IS300 SX
4. Phaebo - IS200
5. eelcoboelhouwer - IS200
6. johanm - ??
7. Alan - IS250
8. MLCoolj - Altezza (of hier... ) :P
9. GPS-10 - GS300 (hier zou GWS de 'zonweerkaatser' kunnen staan, maar ja... ) ;)

Soort van lijstduwer bedoel je:xp

P.S. Op deze pagina ontbreekt de mogelijkheid tot "Comment" ; is dat zo ingesteld of mis ik iets ?

De enige voorwaarde om mee te mogen doen is dat de auto een Lexus is
Marvin! Wij mogen niet eens meedoen! :brr:

Het is dat ik er niet bij kan zijn, anders had ik ook mee willen doen.

P.S. Op deze pagina ontbreekt de mogelijkheid tot "Comment" ; is dat zo ingesteld of mis ik iets ?
Deze moet per forum handmatig geactiveerd worden, omdat het vorige forum niet zoiets kende. Ik zie hem wel i.v.m. mijn admin rechten. Ik zal straks activeren.