zeau nu even een foto bom
zaterdag naar de Toyota meeting geweest in Raamsdonkveer
best wel kort op het LF meeting maar wilde graag wat oude toyota's zien en nou ...die stonden er ,
bij binnenkomst welkom geheten door een allervriendelijkse jonge man die een (lange) uitleg gaf en mijn verzocht om links te gaan rijden v.w de photoshoot
dat bleek dus aan de achterkant te zijn en is dus van elke bezoeker een foto gemaakt , kreeg een envelop met stembiljetten een winnend lotnummer 161 en plattegrond
Ik moest dus naar P3 want op P2 was voor Celica en MR2
Ik zag meteen oud prijswinnaar LS400 van PLS400 (Henny's ) en ging er in de buurt staan , als vliegen doken de fotografen af op deze prijswinnaars (zie rechts) en kon mijn oude dame na een lange reis even rusten
helaas geen foto van de 1st gen Prius die PLS400 had meegenomen was namelijk een mooi contrast om te zien , de eerste hybride naast een eerste Lexus met de V8
bosje Prius ......
3 generaties Corolla coupe , stuk voor stuk briljantjes , de coupe zoals op de voorgrond heb ik zelf in bezit gehad
de vriend die ik mee had genomen stuk te kwijlen bij de blauwe die in concoursstaat was en hij zelf ooit gehad heeft
het terras was leeg wat een goed teken is want alle bezoekers liepen rond de auto's en in het museum