iPhone in CT

brightwellgreen

Nieuw hier
26 feb 2011
15
0
0
Ik las hier wat vragen over het gebruik van de iPhone in de CT.

Sinds gisteren heb ik mijn CT. Ik ben me nog door 681 + 418 pagina's handleiding (algemeen + navigatie) aan het werken. Maar hierbij mijn bevindingen tot zover:

Pairing van mijn iPhone 4 met de ingebouwde handsfree via bluetooth gaat probleemloos. Bellen/gebeld worden is geen probleem. Ik heb de contacten nog niet overgezet, daarover later meer.

Koppeling van de iPod-functie via bluetooth is me (nog) niet gelukt. Weet ook niet zeker of dit kan. Toe ik het probeerde werd de verbinding met de telefoonfunctie verbroken en lukte het niet om een audioverbinding te krijgen.

Wat wel werkt is een verbinding via usb met de iPod-functie. Deze werkt gelijkertijd met de bluetooth verbinding met telefoonfunctie. In het scherm van de navigatie vind je, onder verschillende tabbladen, alle muziek, podcasts en audioboeken. Werkt prima, maar niet erg vlot.

Verbinding via de aux ingang is me gek genoeg nog niet gelukt. Het systeem geeft aan dat er een verbinding is, maar ik krijg geen geluid.

Over de fysieke oplossing ben ik nog niet tevreden. Met de usb-connector In het 'bakje' op de middenconsole staat de iPhone scheef, hangt er een eind kabel naast en staat het klepje waaronder de connector zit open. Bijzonder knullig, ik sta open voor betere oplossingen.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik heb nu opeens een probleem met mijn iphone => hij laadt niet meer goed op vanuit het USB poortje en wordt ook niet altijd herkend door de auto. Ben benieuwd of dit aan de iphone ligt of aan het USB poortje.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
roell zei:
Nog een vraagje

wie heeft de oplader via lexus laten inbouwen en wat waren de kosten? Gewenste resultaat bereikt?

Foto's zijn zeker welkom. :)

de USB poort kan ook als lader gebruikt worden toch?
 

Machael

Hoort erbij
11 jul 2011
45
0
0
Ik heb sinds gisteren mijn CT opgehaald, alles werkt als een zonnetje. Waar ik me wel aan erger is dat het niet mogelijk is om je telefoonbook van je iphone te syncken met je lexus. De dealer zij dat dat met de iphone niet kan...

Klopt dat, zijn er andere oplossingen voor?
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Je bedoelt dat als je de CT aanzet dat hij iedere keer synct? Het kan ook niet omdat Lexus dit niet zo in het systeem heeft geprogrammeerd. Bijvoorbeeld met mijn Parrot systeem kon dit weer wel.
Hij synct 1x en dan kun je dat later (zeg maanden) weer opnieuw doen als je contacten hebt verwijderd.
 

Machael

Hoort erbij
11 jul 2011
45
0
0
sjoerdtiel zei:
Machael zei:
mlcoolj zei:
dus het is mogelijk om te synchroniseren? Machael vraag of het mogelijk is... Als dat zo is, hoe?

Het is mogelijk, alleen niet met de iPhone 4....

Dat is echt super balen dat dat niet kan... Dus elke keer je telefoon toch pakken om een nummer te draaien? :X

Je kan wel nummers voorprogameren, alleen dan handmatig.
De iphone 4 lukt het volgens de dealer niet....Ik vroeg me af of mensen hier daar ervaring mee hebben.

Je zou misschien wel je nummers naar je simkaart kunnen exporteren en een andere telefoon koppelen en dan je nummers synchen....is alleen wel omslachtg........

Wie heeft de beste oplossing? :)
 

sjoerdtiel

Hoort erbij
10 mei 2011
62
0
0
Zou het niet mogelijk zijn om de contacten als "Visitekaartje" naar je systeem van Lexus te sturen? Zo werkte dat bij mijn oude Parrot ook... Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Ik kan het niet proberen aangezien ik mijn auto eind augustus pas heb!
 

Machael

Hoort erbij
11 jul 2011
45
0
0
sjoerdtiel zei:
Zou het niet mogelijk zijn om de contacten als "Visitekaartje" naar je systeem van Lexus te sturen? Zo werkte dat bij mijn oude Parrot ook... Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Ik kan het niet proberen aangezien ik mijn auto eind augustus pas heb!

Dat is volgensmij wat de lexus wilt dat je doet, alleen gaat dat niet met de iphone.....
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Dat is weer lekker. Dat wist ik nog niet maar verklaard wel dat ik af en toe contacten mis. Dat ding sync. niet met Iphone4. De halve wereld heeft zo'n ding.

En als je nou eens je adresboek weggooit en opnieuw laad. Dat laden gaat in enkele seconden. Lijkt me handiger dan per stuk over te zetten.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
dat de halve wereld zo'n ding heeft betekent niet dat Lexus (of andere merken) ermee kunnen werken.. ik weet niet hoe het met parrot zit, maar volgens mij gaat het niet zo makkelijk om de adresboek van een iphone te synchroniseren met een andere apparaat... daar heeft Apple voor gezorgd... :(
 

Skid

Hoort erbij
31 jul 2011
31
0
0
De iPhone 4 synct gewoon hoor... ik heb deze zelf ook namelijk.
Gaat echt heel simpel via contacten en dan opties ofzo. Ik zal vanmiddag anders anders wel even kijken waar het precies zit, maar zal volgens mij niet anders zijn dan voor andere telefoons. ;)

Wel heb ik problemen met gesprekken die zo af en toe niet helemaal goed opgezet worden, voice dialing die soms niet werkt terwijl ik ze gewoon heb aangemaakt en snelkeuze nummers die soms spontaan verdwijnen.
Maandag krijgt mijn CT een beurtje en dan gaan ze ook gelijk de firmware vervangen. Ik hoop dat er dan wat van deze dingen opgelost zijn.
 

Skid

Hoort erbij
31 jul 2011
31
0
0
Snel even een filmpje geschoten en op youtube gezet:
iPhone 4 sync

Zoals je ziet echt heel makkelijk. De iPhone is trouwens normaal via bluetooth gekoppeld.
Helaas kan ik de iPhone niet laten zien, omdat ik die nodig heb om filmpjes op te nemen. ;)


EDIT: 1 filmpje verwijderd, omdat verderop een nieuwe versie staat.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
en wat moet er op je telefoon gedaan worden? misschien handig dat je dat hier beschrijft omdat je de telefoon toch niet kunt laten zien...
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Wie kan me maten doorgeven vh vakje wat net onder de knopjes vd stoelverwarming zit?
Dit zodat ik kan kijken of daar een iphone burolader past.
Alvast bedankt voor de reactie