IS 200 Alphen a/d Rijn

LexusAlphen

Hoort erbij
18 jul 2011
34
0
0
cardan volgens mij wel en met de bak moet eventjes kijken maar moet wel lukken heb aardig wat connecties die wat kunnen maken en zelf ook handig genoeg gelukkig :D

maar van de week eventjes kijken voor pakkingen en dan in elkaar zetten en dan zien we het wel

Groet, Eelco
 

koen

Actief
8 feb 2011
130
1
18
Bak gaat je echt niet lukken, bellhousing is ook veel kleiner dan een w58/r154 bak.. dus alleen al afgezien dat de boutgaten helemaal nergens over een komen zal die ook niet over je vliegwiel passen. Ik heb het al geprobeerd, zelf een 1jz-gte vvti geswapt dus zelfde als een 2jz kwa bakaansluiting. En dan ook nog dat die het waarschijnlijk niet gaat houden, en je kan voor 200 euro ofzo een w58 krijgen (ws nog minder) en daarvoor heb jij niet die bak pas gemaakt met alles er op en dr aan.
 

LexusAlphen

Hoort erbij
18 jul 2011
34
0
0
@ koen ja ik had het gelezen net nadat ik bericht had geplaats dat je ene 1jz in je auto had gemaakt ziet er trouwens echt super vet uit maar ik ben nu toch maar is aan het kijken voor ene andere bak bedankt voor de informatie

Groet, Eelco
 

koen

Actief
8 feb 2011
130
1
18
Zoek dr dan 1 al van een is300, anders heb je ook nog een andere bellhousing nodig.
En dan moet je ook de as van een is300.. en de computer + kabelboom.
 

LexusAlphen

Hoort erbij
18 jul 2011
34
0
0
ja ik ben nog een beetje aan het kijken wat ik nou ga doen ben nou ook een beetje aan het kijken voor 1ggte is ook wel leuk maar eigelijk net aan te weinig pk's

Groet, eelco
 

LexusAlphen

Hoort erbij
18 jul 2011
34
0
0
zo vanochtend even me auto naar de autospuiter gebracht word dan eindelijk me dak ook zwart gespoten

foto's komen nog als die klaar is

Groet, Eelco
 

LexusAlphen

Hoort erbij
18 jul 2011
34
0
0
ja ik ook en laat gelijk raam met raamstrook erin zetten maar foto's komen snel

Groet, Eelco
 

LexusAlphen

Hoort erbij
18 jul 2011
34
0
0
hier een paar foto's van hoe me dak is geworden ramen worden volgende maand getint + raamstrook erin geplakt

2w3aqhh.jpg

t020eq.jpg


Groet, Eelco
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Ziet er goed uit.
De zijramrn heb je al gedaan zo te zien?
Hoeveel procent heb je die voorste geblindeerd?
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
LexusAlphen zei:
hier een paar foto's van hoe me dak is geworden ramen worden volgende maand getint + raamstrook erin geplakt

2w3aqhh.jpg

t020eq.jpg


Groet, Eelco

Ziet er goed uit, dak komt me bekend voor :p
 

LexusAlphen

Hoort erbij
18 jul 2011
34
0
0
@ slippernick thanx nee de ramen zijn alleen vanuit fabriek verder nog niks mee gebeurd
@ Jimmy thanx ja ik heb het een x op internet gezien en toen dacht ik dat moet ik ook :p

Groet, Eelco
 

LexusAlphen

Hoort erbij
18 jul 2011
34
0
0
thanx

nee jan had toen de motorkap gedaan en bram heeft nu de motorkap en raam gedaan maar precies de zelfde kleur als me me motorkap met de zelfde menging

Groet, Eelco