IS 200 Ideale vakantie auto?

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Ik ben van plan om met de IS200 op vakantie te gaan.Dus met een sleurhut erachter. Is dit slim om met de is200 te doen of raden jullie het me af. Hij is al vrij dorsig wordt dit veel ergen met die sleurhut erachter?
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ik heb eigenlijk geen ervaring met sleurhutten achter me IS (dat wil ik ook zo houden ;) ) maar ik denk dat hij zeker wel dorstiger wordt.

het verschil is minimaal maar ik merk het ook wel als ik met een volle wagen zit (4 man en een volle achterbak)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Jeroen zei:
ik heb eigenlijk geen ervaring met sleurhutten achter me IS (dat wil ik ook zo houden ;) ) maar ik denk dat hij zeker wel dorstiger wordt.

het verschil is minimaal maar ik merk het ook wel als ik met een volle wagen zit (4 man en een volle achterbak)


Ik ging met mijn IS 220D van 1:14 naar 1:8 - 1:10 met een zware aanhangwagen.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0