Ik heb op je link geklikt en aangezien ik weinig weet van automaten heb ik een vraag (niet GS )
aangezien ik in het onderhouds boekje 40k KM mis ben ik dus alle vloeistoffen preventief aan het vervangen , nu is de bak olie aan de beurt (149000 KM)
mijn SC400 gaat daar binnenkort heen om wat airco slangen te vervangen en vroeg hem ook de bak olie te vervangen , mailde hem dat er ongeveer 2 liter ATF type T-II in gaat bij verversing , maar ik weet niet zeker of daar wel de zelfde olie al in zit en ben bang voor een mix , hij adviseert dan ook om alles te vervangen incl de koppelomvormer als daar een drain plug op zit , betekend dit dat de carterpan van de bak moet ? en dus een nieuwe pakking en dan hoop ik maar dat de LS400 de zelfde heeft want anders wordt het US bestellen ,of denk ik weer te moeilijk en wordt het differentieel bedoeld , die heb ik namelijk al ververst
ik ben geen voorstander van een flush bij oude bakken maar dat bedoeld hij ook niet denk ik