IS 300 eigenaar.

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Nathanael zei:
Welkom!!


Maar de 2jz- (gte) blijft een brute motor :rulez: zie de evo geen 1000 pk uitpersen.

Mispak je d'r maar niet aan. Er zijn zeker Evo's die er 1000pk uitpersen. De 4G63 die in de Evo 9 ligt is ??n van de stevigste motoren die er zijn. Heeft standaard gesmeede zuigers en kan zonder enige aanpassingen 600pk aan. Vergeet niet dat dat ding ook uit Japan komt ;)

Het vermogen is echter slechts een deeltje van het verhaal. De lichtheid, het onderstel en de aandrijving maken daar echter een wagen van die een stuk sportiever is.

Ik heb zelf een S-klasse AMG en een Evo 9 die een 450pk neerzet. De Benz is zeker nog krachtiger en koppelrijker dan de Evo en ik wed dat hij tussen 120km/u en 250km/u sneller. Alleen is die Evo in real life echt niet bij te houden. Dat ding verandert van richting als je d'r ook maar aan denkt. De Lexus en de Benz zijn er gewoon boten tegen.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Altijd mooi een 300! Ben wel curious hoe rechts nou rijdt maar dat zal snel wennen I guess.

Aanpassen kan. Maar "wat"?

Behalve enkele details, leent een Lexus zich daar, mijns insziens, niet toe. Ofwel ga je wat aftermarket aanpassingen gaan doen en dan glijdt deze prestigewagen als snel af richting eg foute "Johnny-kar"

Mee eens, heb en zie een Lexus het liefst 100% origineel. Wijzigingen prima mits het OEM parts zijn. Keihard zoals ze het in het autowereldje zeggen. :)

Tijd voor bezoek aan een meeting zit er niet in he ;)
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Wel, een meeting wil ik wel bijwonen, maar ik woon wel een eindje weg en als ik al in Belgi? familie kom bezoeken met de wagen, dan rij ik doorgaans met de mijne naar daar. De Lexus mag wel comfortabel zijn, maar hier is de vergelijking wel wat scheefgetrokken :loll:

Ik denk wel binnenkort met de Lexus terug naar UK te rijden want ik wil 'em te koop zetten. Dus misschien moet ik dan es langsrijden ;)
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Met dank.

Gisteren trouwens geleerd dat deze wagen een LSD heeft standaard. Ook de eerste keer dat ik 3 jaar ene auto heb en hem niet binnenste buiten ken :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
@ the swede, jouw email bounced (ik krijg foutmeldingen op info@ lexusforum) Zou je even willen kijken of alles ok is?
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Ja hoor, we zijn een geheim plan aan het maken om een staatsgreep te plegen in Nederland en dan wisselen we de richting van het verkeer om zodat ik m'n RHD tegen een goed prijsje daar kan verkopen ;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Denkelijk slaat 'Echelon' nu op hol, steekwoorden zat, en dan heb ik het niet eens over zogenaamde 'LSD' uitvoeringen..