IS 3rd Gen F-Sport

Lexusmooin

Hoort erbij
31 jan 2018
29
2
3
Sinds een jaar de IS aangeschaft en inmiddels alweer wat optische goodies aangeschaft.

Modificaties:
- OEM Spoiler
- Raam/Windschermen
- Chroom rand van de grill zwart gewrapt
- Achterlip met diffuser
- Custom blauw met carbon rand uitlaattips
- Custom DIY blauw gespoten calipers
- Mirrorlink van Beatsonic
- Setje DIY gunmetal grey LFA Style velgen 19"
- Setje DIY gunmetal grey Enkei velgen 19"

Toekomstige wensen (Maar nog niet helemaal zeker)
- Voorlip
- Volledige auto wrappen in cement grey
- Remklauw conversie naar IS350 model

Plaatje van de zelf gespoten velgen.
IMG-20180131-WA0003.jpg

En de andere set velgen die nog zaten te drogen
2rw856x.jpg


Hier de velgen gemonteerd op de wagen.
IMG-20180131-WA0002.jpg

Hier had ik de lijst gewrapt met zwart glanzend folie
2dqqau1.jpg


De montage van de achterlip, diffuser en uitlaattips.
24q1th2.jpg


De calipers een kleurtje gegeven in bijna dezelfde blauw als de F sport logo, en de windschermen gemonteerd.
Hier had ik ook nog de set Enkei velgen gespoten in dezelfde gunmetal grey als de LFA style velgen.
IMG-20180131-WA0010.jpg

Nog een plaatje van de diffusor en achterspoiler. Superblij met de looks. Wat mij betreft had de IS F-sport standaard met deze diffusor mogen komen en in NL ook met de 3.5L V6 blok
20u8vmc.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Er ontbreekt alleen nog zo'n rood heen-en-weer gaand lampje op de voorkant... ;) Mooie auto hoor, de IS heeft op de een of andere manier al een uitstraling waardoor je weet dat het een auto is die je serieus moet nemen en met jouw aanpassingen wordt dat alleen maar sterker.

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexusmooin

Lexusmooin

Hoort erbij
31 jan 2018
29
2
3
Bedankt voor de leuke reacties allemaal. Bij mij kan mijn waggie niet lang stock blijven. In al mijn vorige auto's heb ik wel wat aangepakt. Vindt het altijd leuk dat de auto net iets anders is dan die van een ander. Mijn voorkeur gaat naar subtiel en sportief. Maar met Lexus komt nog eens een beetje luxe bij. Past wel bij mijn leeftijd. Ben ook niet meer de jongste, maar zeker ook niet de oudste :eek:.
 

Lexusmooin

Hoort erbij
31 jan 2018
29
2
3
Afgelopen najaar had ik nog een poging gewaagd om de voorbumper zelf te wrappen. Ik heb bij mijn vorige auto's vaak de interieur delen gewrapt zonder problemen. Helaas was dit niet helemaal gelukt met de voorbumper. Met al die vormen en bochten was het toch een behoorlijke klus om de wrap netjes en glad in 1 vel erop te zetten.
We geven de moed niet op. Aankomende zomer gaan we nog een poging wagen. De cement grijze kleur vindt ik wel mega mooi!

2hqb9g0.jpg
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Leuk dat wrappen! Wat ik (ook) mooi vindt is een deels chrome wrap. Een hele fraaie wrap vind ik daarnaast een wrap met kiezelsteen-motief. Dat is ook een soort cementgrijze basis met aders van wit 'kwarts'. Ik heb destijds met mijn Prius overwogen zo'n wrap er op te laten zetten, om er een iets minder grijze muis van te maken...
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Nice car! Ik vind alleen het zwart toch veel mooier dan die kleur die je gekozen hebt om te wrappen.

Mag ik vragen waar je de wielen hebt gekocht?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, die LFA style velgen zouden op mijn IS350 ook niet misstaan ;)
 

Lexusmooin

Hoort erbij
31 jan 2018
29
2
3
Na veel lezen en onderzoek op de US forum uiteindelijk de IS350 2008 remklauwen besteld en inmiddels in goede orde ontvangen.
De zon schijnt vandaag en dus een poging gewaagd om de remklauw upgrade even snel aan te passen.
Gelukkig lijkt alles 1:1 te passen, wel is duidelijk dat de standaard "dust shield plate", kom even niet op het NL woord, aan de onderkant aangepast moet worden, maar dat werd al op de forums vermeld.
Nu nog even de remschijven bestellen en bij mooi weer de hele conversie aanpakken. Ik heb er al zin in.
 

Lexusmooin

Hoort erbij
31 jan 2018
29
2
3
Ze zitten er eindelijk onder. Na wat kleine tegenslagen eindelijk gelukt.
Zowel optisch als functioneel een hele vooruitgang tov de OEM set. Veel betere remconsistentie en "bijt". Ben nu ook af van het geleidelijke remmen, waarbij de rem opeens meer remt op een bepaalde punt.

nbq4uh.jpg


28asxms.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Metalfreak