IS-F velgen op een CT

Kluuter

Nieuw hier
15 jul 2015
21
1
0
Beste forumleden,

Na het zien van onderstaande foto ben ik eigenlijk een beetje heel erg jaloers geworden.
Dit is dan weliswaar een Photoshop, maar is het daadwerkelijk mogelijk deze velgen te monteren onder een CT?
Indien mogelijk, hoe zit het met de aanschaf van deze wielen, moet ik oppassen voor imitatie?

Volgens mij heeft de CT een steek van 5x100 (correct me if I'm wrong) en deze wielen hebben een steek van 5x114.3,
nu weet ik dat van alles mogelijk is met adapters, maar wat is jullie ervaring? (Ook gezien de J waardes en ET waardes)
Ik zie uit naar jullie reacties! :)

image_3994.jpg
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Ja ik doelde op hoe het topic eigenlijk begon, de originele 19" is-f velgen in staggered setup icm met de ct. Het is allemaal net teveel van het goede om het top en veilig te krijgen. Hebben we het nog niet eens over de totale kosten, dure velgen, kwaliteitsbanden, set adapters, nieuwe lugs met slotje, evt. kuipen rollen, etc.... Idd is gevaar relatief : een wapen is ongevaarlijk, eerder de vinger achter de trekker :p
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Gooi er achter maar formaat 'wals" onder en kijk wat er gebeurt met het weggedrag (weg gedrag) rechtdoor is zelfs tricky.....
 

Kluuter

Nieuw hier
15 jul 2015
21
1
0
Bedankt allemaal voor jullie reacties! :)
Een staggered setup gaat het dus niet worden, alleen al vanwege de veiligheid.
Wellicht nog een idee om 2 "voorwielen" van deze set te nemen. 8J lijkt mij voor een auto als de CT in ieder geval niet extreem groot...
Wat betreft het uitrollen van de kuipen, is dit echt nodig voor het monteren van een 18/19" wiel met de standaard vering? iemand ervaring?
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Rollen is nodig als je blijft vasthouden aan de is-f 19x8 235/35. Met 18" niet nodig en met 19" 5x100 +45 ook niet. IS-F idee is leuk maar gaat niet werken tenzij je even veel wil uitgeven als de waarde van de auto zelf.
 

Kluuter

Nieuw hier
15 jul 2015
21
1
0
Rollen is nodig als je blijft vasthouden aan de is-f 19x8 235/35. Met 18" niet nodig en met 19" 5x100 +45 ook niet. IS-F idee is leuk maar gaat niet werken tenzij je even veel wil uitgeven als de waarde van de auto zelf.

GWS Bedankt voor je reactie! Ik ga verder zoeken naar andere wielen. Voorkeur heeft 18" gezien dit toch wat meer comfort zal bieden tijdens het rijden.