Is250 project

Allard

Nieuw hier
31 okt 2021
14
36
13
Na een lange tijd te rijden met een stuur die redelijk uitgeleefd was, toch maar besloten een nieuw stuur te kopen voor de IS. Ben er zeer tevreden over!
IMG_1105.jpeg
 

Allard

Nieuw hier
31 okt 2021
14
36
13
Bestaat dit ook voor NX en waar is dat te verkrijgen ?

Denk dat dit moet passen!
 
  • Leuk
Waarderingen: NX F-Sport Driver

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Ziet er bijzonder uit die achterlichten. Ben benieuwd of dat wel legaal is in NL?
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
582
1
380
63
Zal toch wel, Polestar heeft het ook.....of moet daar dan ook weer een typegoedkeuring overheen?
 

Allard

Nieuw hier
31 okt 2021
14
36
13
Volgensmij gaat het er meer om, dat de remlichten los zijn van elkaar.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Als ze zijn voorzien van een E-keur (is niet gelijk aan DOT), heb je absoluut niets te vrezen. Maar dat is zelden het geval met aftermarket producten die van buiten de EU komen. Nu is NL daar een stuk soepeler in dan bijv Dld. Het verschil tussen DOT- en E-keur zit 'm voornamelijk in het kleurspectrum en de lichtintensiteit dat wordt uitgestraald en de hoeken waaronder bepaalde lichtsignalen zichtbaar (of juist niet) zijn. Daarnaast spelen afstanden tussen remlicht en mistachterlicht een rol. Geen idee of er iets is vastgelegd over lichtanimaties. Maar de OEM-achterlichten van de Cupra van mijn broer bevatten ook animaties, dus er zal inmiddels wel al een sigaar over zijn gerookt... ohnee, een kratje op zijn leeggedronken... euh, nee, mag ook al niet meer... dan maar een ei over zijn gelegd... :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: Allard, RoelVB en Higgie

Bobusa

Actief
12 okt 2008
242
144
43
Ieder zijn ding, ik hou van origineel af fabriek maar zeker leuk om te zien, wist niet dat deze bestonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Allard

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
82
47
18
Toevallig afgelopen donderdag avond in het donker in midden van het land een auto zien rijden met dit soort verlichting en vroeg mij al af wat het voor auto was.. misschien had die een dergelijke set.

Ik zie dat dit uit China lijkt te komen, dan is wel aandachtpuntje dat je denkt aan de versie voor LHD verkeer en dat er ook een mistachterlicht in geïntegreerd zit
 
  • Leuk
Waarderingen: Allard

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
582
1
380
63
Er zijn wel meer auto's met zo'n lichtbalk achterop, denk aan de Polestar en vrijdagavond zag ik op de A2 iets wat volgens mij een Mercedes was, licht van zijkant naar zijkant....
 
  • Leuk
Waarderingen: Allard

Allard

Nieuw hier
31 okt 2021
14
36
13
Na een tijd zoeken het voor mekaar gekregen om aan een F sport intake en uitlaat te komen. Verder een ducktail erop gezet, echter nog niet helemaal happy met de afwerking. Hierbij de foto’s!
IMG_1584.jpeg
IMG_1583.jpeg
IMG_1581.jpeg
IMG_1585.jpeg
IMG_1580.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Hele mooie wagen, mooie vondst. Persoonlijk vind ik de uitlaattips te ver uitsteken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Allard