Was mij het geld waard!IK heb er ook over getwijfeld(en nog nu ik deze zie), die grill/voorbumper is zo "wreed", zo MOOI.![]()
Thanks! Ik was wat te enthousiast@Allard Ik heb je project topics samengevoegd. Eén project topic per auto maakt het wat overzichtelijker.
ik heb er ook een f-sport uitlaat onder en het klopt wat Allard zegt, als je geregeld op de snelweg zit is het denk ik wat te veel van het goede.Hey Jayyzz, ik heb de lexus een half jaartje geleden verkocht, maar wat betreft de uitlaat vond ik deze echt super goed klinken! Enige wat ik erop tegen had is dat je op de snelweg toch een bepaalde dreun in je auto hebt, ik ben daarom blij dat ik nu met mijn nieuwe auto kleppen heb. Ik heb geluk gehad, dat ik op marktplaats een exemplaar heb kunnen regelen voor 750 euro. Anders zou je toch echt 1 van ebay moeten importeren uit Amerika.
Thanks voor de toevoeging! Dan word het sowieso iets met kleppen voor mij, sinds ik voornamelijk snelweg rij met zo nu en dan een keertje leuk optrekken waar ik het geluid voor wil.ik heb er ook een f-sport uitlaat onder en het klopt wat Allard zegt, als je geregeld op de snelweg zit is het denk ik wat te veel van het goede.
nu zit ik niet veel op de snelweg dus af en toe is dat best genieten.
de f-sport onderdelen stonden destijds gewoon op de site van lexus.com daar staan ze nu echter niet meer op.
de uitlaat was destijds iets van 1500 dollar volgens mij