IS300 SportCross - die rode

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.009
66
0
Ik dacht, met alle kleine en wat grotere wijzingen, laat ik deze gaan verzamelen in een project. Foto's gaan volgen.

Voor nu staan de remklauwen voor vervangen op de planning. En ze rondom lakken in rood. Ik had Nipparts besteld, maar werd gebeld dat deze voorlopig niet leverbaar zijn. Het worden nu Budweg via de Euromaster. Nooit van gehoord, maar wat Googelen laat zien dat dit geen onbekende partij is. Site van ze bekeken, ziet er goed uit. Iets duurder, nu EUR 200 de klauw, maar ga geen maanden meer wachten.

Velgen zijn net gepoedercoat, na wassen zal ik een keer foto's maken.

En woensdag 22 april staat de afspraak voor nieuwe dempers en verlaging. Tevens laat ik nieuwe stabilisatorrubbers monteren, ze beginnen toch weer wat geluid te maken.

• Leuk
Waarderingen: mvraamsdonkIS300
Hoi Lacor, als je de remklauwen doet moet je ze wel laten bakken. Anders laat de verf na verloop van tijd los!!!

Hoi Lacor, als je de remklauwen doet moet je ze wel laten bakken. Anders laat de verf na verloop van tijd los!!!
Hammerite in hoogglans rood kopen,kost nog geen 10 euro en niks geen last van afbladeren meer,ook gedaan op 1 van mijn vorige auto's,werkt super!

Dank voor de tip Johan, ik ga toch mee in wat gs430 almelo zegt. Nu ook speciale verf erop, is nog superstrak. Wordt verkocht als remklauwverf, hittebestendig.

• Leuk
Hammerite in hoogglans rood kopen,kost nog geen 10 euro en niks geen last van afbladeren meer,ook gedaan op 1 van mijn vorige auto's,werkt super!

kan ik conformeren , vorige auto in de hammerite en nu weer
kant tekening is wel dat hammerite een roestig oppervlak nodig heeft om goed te kunnen hechten en jij gaat voor nieuwe , poedercoaten is dan wel de meest duurzame oplossing

ik ga jouw rode beauty zeker volgen , succes :rulez:

Het lijkt erop dat de SX-en na de SC's onder handen worden genomen!

No Title

Nog een paar dagen, dan komen de dempers eronder! Vandaag een halve dag bezig geweest met het interieur. Het leer en al het plastic behandeld (echt alles, tot aan de handgrepen toe). Was bijna twee jaar geleden. Nu weet ik weer waarom, wat een klus. En daarna van voor tot achter uitgezogen. Ziet er weer geweldig uit.

Bijlagen

• photo3319.JPG
    photo3319.JPG
    317,6 KB · Weergaven: 155
  • photo3320.JPG
    photo3320.JPG
    393,6 KB · Weergaven: 153
  • photo3321.JPG
    photo3321.JPG
    377,5 KB · Weergaven: 154
  • photo3322.JPG
    photo3322.JPG
    389,2 KB · Weergaven: 153
  • photo3323.JPG
    photo3323.JPG
    407,5 KB · Weergaven: 167
  • photo3324.JPG
    photo3324.JPG
    368,1 KB · Weergaven: 158
  • Leuk
No Title

Zowww, net dan eindelijk de kentekenplaathouder vervangen. Bye bye dealerreclame. Maar eerst die plakzooi eraf en dankzij een fervente WD40 gebruiker op het forum hiero, dat maar eens geprobeerd. En schoon is het weer. Afstandsplaatjes gebruikt en strak als wat.

Bijlagen

• photo3326.JPG
    photo3326.JPG
    354,9 KB · Weergaven: 156
  • photo3328.JPG
    photo3328.JPG
    315,5 KB · Weergaven: 171
  • photo3327.JPG
    photo3327.JPG
    370,5 KB · Weergaven: 159
  • Leuk
Bas even een vraagje.
Hoe is het volume van je achter speakers en woofer ?
Ik heb het idee dat de meeste volume voor zit en achter minimaal is.
Als ik de fade naar achter draai klink het ook stukken zachter.
Klopt het dat de versterker in het dasboardkastje alleen het achterste gedeelte aanstuurt ?
Ben benieuwd

Laatst bewerkt:
Volume is uitstekend, ook achter. Je kan het echt enorm hard zetten zonder vervorming, waarbij ik niet het idee heb dat achter zwak(ker) is. De sub laat goed van zich horen en verschil bij omhoog draaien van de bas resulteert in waarden, waar mening hiphopartiest jaloers op is. Sinds er wat meer dempingsmateriaal (trilplaat) achter is gemonteerd is de bas nog voller en warmer. Misschien goedkope oplossing voor iemand anders.
Nu speel ik niet met de fader, maar morgen op weg naar Apeldoorn test ik dit graag voor je. Wat de versterkeraansturing betreft, lijkt me dat dit voor alle kanalen is.

• Leuk