IS300H F terug van.....

Vuursteen

Nieuw hier
3 mrt 2020
21
21
3
Gisteren de Lexus opgehaald bij presto dimensions. Van wit naar...... Matte Orange / Gloss Black

Binnenkort gaan we weer terug en dan voor een chrome delete, ramen tinten en nog een paar kleine dingetjes.
 

Bijlagen

  • lexus orange black.jpg
    lexus orange black.jpg
    185,6 KB · Weergaven: 119
  • lexus orange black 1.jpg
    lexus orange black 1.jpg
    199 KB · Weergaven: 120
  • orange black 3.jpg
    orange black 3.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 118

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
382
119
43
Wel een fel kleurtje hoor! Komt niet helemaal tot zijn recht op de foto denk ik nietwaar?

Nog plannen mbt wielen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Vuursteen

Vuursteen

Nieuw hier
3 mrt 2020
21
21
3
Wel een fel kleurtje hoor! Komt niet helemaal tot zijn recht op de foto denk ik nietwaar?

Nog plannen mbt wielen?

Qua felheid valt het wel mee.
De velgen moeten sowieso gerepareerd worden ivm gereden stoeprandschade door de vorige eigenaar en qua kleur ben k er nog niet helemaal over uit maar ik neig naar zwart
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

Rob-

Hoort erbij
18 jan 2020
67
42
18
Heel gaaf. Sta je als het ooit weer doorgaat ook op japfest. Bij Lexurious
 
  • Leuk
Waarderingen: Vuursteen

Vuursteen

Nieuw hier
3 mrt 2020
21
21
3
Heel gaaf. Sta je als het ooit weer doorgaat ook op japfest. Bij Lexurious
Momenteel rij k de meetings af in Zeeland en zie je toch wel dat je flink opvalt, en soms een toerrit. De echt grote meetings zoals japfest zullen wel tot 2022 op zich laten wachten. Dat is ook het moment dat de auto inprincipe klaar zou moeten zijn.
 

Majootje

Nieuw hier
3 apr 2021
20
21
3
Wow! wat gaaf!
Misschien een onbeleefde vraag hoor, maarre... wat kost zo'n wrap ongeveer? (PB mag ook!)
Ik moet mijn CT nog ophalen overmorgen en ben blij met de kleur, maar gewoon nieuwsgierig! (je weet maar nooit wat de toekomst brengt!)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vuursteen

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Prachtige wrap hoor! Tzt ga ik ooit smaragdgroen. Zag op wraptor.nl prachtig werk in die kleur, helemaal de-chrome etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vuursteen

Vuursteen

Nieuw hier
3 mrt 2020
21
21
3
Wow! wat gaaf!
Misschien een onbeleefde vraag hoor, maarre... wat kost zo'n wrap ongeveer? (PB mag ook!)
Ik moet mijn CT nog ophalen overmorgen en ben blij met de kleur, maar gewoon nieuwsgierig! (je weet maar nooit wat de toekomst brengt!)
€2450,- ex btw voor de wrap

Een CT zal goedkoper zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 3623

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Ligt ook wel aan de soort wrap die gebruikt wordt en of het een full wrap moet zijn. Vaak alleen de "zichtbare" delen. Als je bijvoorbeeld portier open doet stopt de wrapt aan de portierrand. Een wrap die dus ook de interne lijst (zeg ik dat goed) heeft is iets duurder want dan moet er meer gedemonteerd worden. Ik heb in het verleden mn RX400 door wraptor.nl laten wrappen en was goed werk. Altijd oppassen met hoe ze snijden (niet wraptor.nl maar ander bedrijf). Heb een keer vriend gesproken waarbij ze te diep sneden. Vol in lak en dat wil je niet hebben. Ik denk dat je ct200 wel voor 2400 inclusief de btw geregeld kan krijgen. Vaak wil je dan ook een de-chrome van de deurstijlen/logo etcetera. Al naar gelang je smaak natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vuursteen

Vuursteen

Nieuw hier
3 mrt 2020
21
21
3
Ligt ook wel aan de soort wrap die gebruikt wordt en of het een full wrap moet zijn. Vaak alleen de "zichtbare" delen. Als je bijvoorbeeld portier open doet stopt de wrapt aan de portierrand. Een wrap die dus ook de interne lijst (zeg ik dat goed) heeft is iets duurder want dan moet er meer gedemonteerd worden. Ik heb in het verleden mn RX400 door wraptor.nl laten wrappen en was goed werk. Altijd oppassen met hoe ze snijden (niet wraptor.nl maar ander bedrijf). Heb een keer vriend gesproken waarbij ze te diep sneden. Vol in lak en dat wil je niet hebben. Ik denk dat je ct200 wel voor 2400 inclusief de btw geregeld kan krijgen. Vaak wil je dan ook een de-chrome van de deurstijlen/logo etcetera. Al naar gelang je smaak natuurlijk.
Klopt inderdaad, ik heb alleen de zichtbare delen laten doen. Voor een 100% wrap zullen de deuren, kofferklep gedemonteerd worden, dan ben je zomaar het dubbele kwijt.
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
155
128
43
De eigenaar heeft de auto idd weggedaan na een schade. Volgens mij staat ie te koop op mp.