IS300h > NX300h

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Van IS300h naar NX300h, dat scheelt wat aan ruimte achterin.
Het instappen in de IS werd steeds lastiger voor mijn vrouw, dus ze heeft nu deze uitgezocht.
Van origine een Franse auto, maar gekocht bij Louwman in Arnhem, dus dat is vertrouwd en goed!
 

Bijlagen

  • photo7161.jpg
    photo7161.jpg
    256,9 KB · Weergaven: 51
  • photo7162.jpg
    photo7162.jpg
    319,9 KB · Weergaven: 48
  • Leuk
Waarderingen: Johno
12 mrt 2016
109
8
18
Om oa die reden zijn wij van een CT naar een Rav4 Gen4 overgestapt. Wel ietsje minder luxe (hoewel van een Business Line naar een Executive Business?) maar voor ons wat beter bereikbaar. Ik had niet verwacht dat we er qua comfort zo'n stuk op vooruit zouden gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Nice! Gefeliciteerd met je aankoop!

Ook deze is weer uitgezocht door mijn vrouw, dus ik zit altijd goed.
Maar wat een afwerking in het interieur weer, ongekend, geen naadje verkeerd.
Wel iets meer windgeruis als je met het dak open rijd t.o.v. de IS, maar goed, die schoof niet naar buiten open maar in de hemel.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Ook deze is weer uitgezocht door mijn vrouw, dus ik zit altijd goed.
Maar wat een afwerking in het interieur weer, ongekend, geen naadje verkeerd.
Wel iets meer windgeruis als je met het dak open rijd t.o.v. de IS, maar goed, die schoof niet naar buiten open maar in de hemel.

Haha, heb je zelf ook nog iets te zeggen in de keuze, of is het gewoon "happy wife, happy life"? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

EjT64

Nieuw hier
26 dec 2013
23
5
3
Wat een gave bak! Echt prachtig. Dit is een import auto? Krijg je daar ook het 2 jaar Lexus Premium Select garantie bij?
Zelf ben ik aan het kijken naar een 2e hands NX, en valt me op dat er inderdaad veel te koop staan die uit het buitenland komen. Ik ben daar een beetje huiverig voor, maar als het via een Lexus dealer gaat zal dat wel meevallen.

Dit is een F Sport line, toch? Heeft u ook nog proefgereden in een andere variant? Ik lees regelmatig dat de F Sport minder comfortabel qua vering zou zijn. Is dat ook uw ervaring?

Met vriendelijke groet,

Edwin
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

GroteSmurf

Hoort erbij
25 jun 2018
76
42
18
Ook deze is weer uitgezocht door mijn vrouw, dus ik zit altijd goed.
Maar wat een afwerking in het interieur weer, ongekend, geen naadje verkeerd.
Wel iets meer windgeruis als je met het dak open rijd t.o.v. de IS, maar goed, die schoof niet naar buiten open maar in de hemel.

Als ik mijn vrouw een auto moet laten kopen komt ze met een 0.9liter 3 cylinder Renault Captur aan... Bij ons is het verstandiger dat ik dat deel van de aankopen regel ;-)
Zelfs mijn motor had meer cc's (motor verkocht... geen cc's verloren ;-))
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Mooie kar hoor, dit is de eerste Lexus waarbij de kleurtemperatuur van alle verlichting voor (dagrij-, mist-, dim- en grootlicht) hetzelfde is. Dat heb ik me laten vertellen ruim 4,5 jaar geleden bij de importeur. In 't eerste model (voor de facelift) zitten dezelfde boutjes in verwerkt als uit de LFA.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Wat een gave bak! Echt prachtig. Dit is een import auto? Krijg je daar ook het 2 jaar Lexus Premium Select garantie bij?
Zelf ben ik aan het kijken naar een 2e hands NX, en valt me op dat er inderdaad veel te koop staan die uit het buitenland komen. Ik ben daar een beetje huiverig voor, maar als het via een Lexus dealer gaat zal dat wel meevallen.

Dit is een F Sport line, toch? Heeft u ook nog proefgereden in een andere variant? Ik lees regelmatig dat de F Sport minder comfortabel qua vering zou zijn. Is dat ook uw ervaring?

Met vriendelijke groet,

Edwin

Wij hebben met een bussines line gereden en die voelde op de een of andere manier wat stugger aan dan onze F-Sport in Eco modus, in Power modus voelt onze weer wat stugger dan die bussines line. Het is gewoon een superfijne bijna geruisloze auto, en de zit is geweldig, wat een stoelen!

Bij Lexus krijg je gewoon de 2 jaar Premium Select Garantie, ook bij deze offici?le import, deze zoeken zij zelf uit in het buitenland en checken het hele autoverleden na, dus geen zorgen.