En dan nu verder....
Met veel denkwerk, besloten om de altezza beschikbaar te stellen voor verkoop. Wordt die niet verkocht, gaat hij einde van het jaar in de schorsing.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=257447303
De reden hiervan is, dat ik voor het geld wat ik erin stop, nog te weinig plezier voor terugkrijg.
Ben laatste tijd voornamelijk bezig geweest met de "storing" eruit te halen, en de motor een stuk beter te laten lopen.
Motorisch is hij nu aardig goed. Maar om nu met de rest verder te gaan heb ik even geen zin meer in. Mede ook dat mijn spaarpot weinig te wensen overlaat op deze manier. De auto gebruik ik voornamelijk ook voor woon/werk verkeer.
Als de tezz in schorsing gaat, dan zie ik later wel weer wat ik ermee doe, als de geldboom zijn vruchten begint af te werpen.
Had groote plannen met de altezza, maar het moet wel leuk en haalbaar blijven. Heb veel geleerd van deze auto.
Qua prijzen zijn starletjes en onderdelen cheap-ass in vergelijking met Altezza/lexus.
Aangezien ik nog steeds een witte P7 (mt) op mijn verlanglijstje heb staan, zal ik wat meer op dit forum rondkijken, en rondzoeken.
Ik zie wel hoe de komende maanden loopt.
Starlet word dan daily, en tezz in schorsing, evt projectcar.
Ik ben niet in de veronderstelling dat iemand hem overneemt, maar we zullen.