Jasper, mijn eerste lexus; is200 automaat uit 2000

jasperis200

Nieuw hier
12 jan 2012
12
0
0
hallo volkie, ik ben Jasper uit de buurten van Zwolle en ben hier al een paar weekjes vanwege een probleempje aan mijn nieuwe lexus is 200 automaat uit 2000, dit probleem is 2 dagen na de aankoop kosteloos opgelost door het garagebedrijf.
Verder ben ik zeer tevreden over mijn auto, ben d'r helemaal weg van :)
Ik zat eerst (een jaar lang) te twijfelen tussen een bmw 320 of een lexus, maar ben blij met mijn betrouwbare 'toyota' keuze.
Verder wil ik niet veel aan de auto veranderen behalve de radio minijack aansluitbaar maken en evt. een carkit aansluiten, aangezien er al een microfoontje gemonteerd is en er een stekkertje los hangt bij het dashboardkastje, alleen moet ik nog even te weten komen welk soort stekkertje dit is.
bij dezen probeer ik even een (niet al te scherpe) foto te uploaden;
 

Bijlagen

  • origineel32verkle.jpg
    origineel32verkle.jpg
    375,2 KB · Weergaven: 37

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom op 't forum Jasper.

Ik heb al vaker gehoord dat men niets wil veranderen...en opeens is er toch een projectje :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom @lexusforum!

Veel plezier met deze mooie auto. Wat GPS-10 zegt, veel gaan toch uiteindelijk wat doen. Lees de projecttopics maar door. Maar ook daardoor, zal je zeker antwoord vinden op jouw vragen.
 

jasperis200

Nieuw hier
12 jan 2012
12
0
0
dank jullie, haha ik zal niet weten wat ik wil veranderen aan de auto, laat het allemaal maar mooi origineel zijn, dat vindt ik wel mooi zat, miss nog een lampje bij de toerenteller vervangen omdat ie kapot is, maar verder vindt ik het wel goed zo ;-)
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Ik was idd ook niet van plan om veel te verandere. Maar het begint nu toch wel heel erg te kriebelen.. Het wordt toch net iets meer jou auto als je er wat dingen aan veranderd. Heb ik bij mijn vorige 2 auto's ook gedaan. Het kost een hoop geld maar het blijft leuk :)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Hey Jasper, welkom op het forum! Zoals eerder gezegd hebben al meer mensen gezegd dat ze weinig aan de auto willen doen, maar dan gaat het kriebelen.... Succes in ieder geval
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom jasper!! zoals koen (KWP) het al zei... zodra je hier op het forum zit dan beginnen de kriebels naar boven te komen! hahahaha

En zeker na een meeting wanneer je de autos van andere ziet.. hahaha

dus mocht je tijd hebben dan ben je ook van harte welkom op de meeting in juni.

Meeting informatie: viewtopic.php?f=1&t=2642#p44217