- 12 jan 2012
- 12
- 0
- 0
hallo volkie, ik ben Jasper uit de buurten van Zwolle en ben hier al een paar weekjes vanwege een probleempje aan mijn nieuwe lexus is 200 automaat uit 2000, dit probleem is 2 dagen na de aankoop kosteloos opgelost door het garagebedrijf.
Verder ben ik zeer tevreden over mijn auto, ben d'r helemaal weg van
Ik zat eerst (een jaar lang) te twijfelen tussen een bmw 320 of een lexus, maar ben blij met mijn betrouwbare 'toyota' keuze.
Verder wil ik niet veel aan de auto veranderen behalve de radio minijack aansluitbaar maken en evt. een carkit aansluiten, aangezien er al een microfoontje gemonteerd is en er een stekkertje los hangt bij het dashboardkastje, alleen moet ik nog even te weten komen welk soort stekkertje dit is.
bij dezen probeer ik even een (niet al te scherpe) foto te uploaden;
Verder ben ik zeer tevreden over mijn auto, ben d'r helemaal weg van

Ik zat eerst (een jaar lang) te twijfelen tussen een bmw 320 of een lexus, maar ben blij met mijn betrouwbare 'toyota' keuze.
Verder wil ik niet veel aan de auto veranderen behalve de radio minijack aansluitbaar maken en evt. een carkit aansluiten, aangezien er al een microfoontje gemonteerd is en er een stekkertje los hangt bij het dashboardkastje, alleen moet ik nog even te weten komen welk soort stekkertje dit is.
bij dezen probeer ik even een (niet al te scherpe) foto te uploaden;